اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی ماکو خبر داد

تشکیل 1200 پرونده قاچاق کالا در ماکو

خبرگزاری فارس: فرمانده هنگ مرزی ماکو گفت: 1200 پرونده قاچاق کالا در سال گذشته در ماکو تشکیل شد.

تشکیل 1200 پرونده قاچاق کالا در ماکو

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عزیز حسن‌اقدم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد پرونده تشکیل شده 768 نفر متهم دستگیر و 448 دستگاه خودروی حمل کالای قاچاق توقیف و تحویل مقامات قضایی شده است.

وی از افزایش 50 درصدی میزان کشفیات کالای قاچاق در ماکو خبر داد و افزود: با تجهیز پاسگاه‌های مرزی ماکو به امکاناتی مانند دوربین‌های دید در شب، رادار و تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی میزان کشف کالای قاچاق در این شهرستان در سال گذشته افزایش چشمگیری یافته است.

حسن‌اقدم با اشاره به انواع کشفیات کالاهای قاچاق در این شهرستان گفت: 259 هزار لیتر انواع مواد سوختی، 442 هزار پاکت انواع سیگارهای خارجی، 117 هزار عدد انواع دارو، یک‌هزار و 130 قطعه لوازم یدکی و 17 کیلوگرم سنگ الماسه از مهم‌ترین کشفیات هنگ مرزی ماکو در سال 90 است که با تلاش مرزبانان این منطقه صورت گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: به دلیل کنترل مرزها علاوه بر کاهش مطلوب قاچاق تردد اتباع بیگانه در مرزهای این شهرستان به شدت کاهش یافته است.

وی ادامه داد: امروز مهاجرت غیرقانونی از موضوعات بسیار مهم است و همه کشورهای جهان نسبت به این موضوع و کنترل آن حساسیت دارند و کشور ایران اسلامی نیز در این زمینه اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام داده است.

فرمانده هنگ مرزی ماکو با اشاره به وضعیت مرزهای شمال استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر امنیت مطلوبی در مرزهای شمال استان آذربایجان غربی حاکم است و مرزبانان هنگ مرزی ماکو آمادگی لازم برای برخورد با هر گونه تعرض به مرزهای میهن اسلامی را دارند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول