اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

تسریع در اجرای پروژه‌های آب‌رسانی بستک ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های آب‌رسانی این شهرستان تأکید کرد.

تسریع در اجرای پروژه‌های آب‌رسانی بستک ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک جواد قناعتی در دیدار با مدیرعامل آبفا روستایی استان هرمزگان بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های آب‌رسانی شهرستان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته به روستاها موجب تقویت روحیه نشاط، هم‌دلی و وحدت بین مردم می‌شود، افزود: این کار نیازمند عزم جدی و راسخ مسئولان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک، آب‌رسانی به روستاها را امری حیاتی دانست و پیگیری خود را برای تأمین اعتبار مورد نیاز آب شرب روستاها اعلام کرد.

وی اصلاح و توسعه شبکه آب‌رسانی به روستاها، اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و تسریع در روند اجرای پروژه آب‌رسانی به روستاهای بخش مرکزی و پروژه انتقال آب به فرامرزان جناح را مورد تأکید قرار داد.

فرماندار بستک بر توجه ویژه به نقش آب سالم در زندگی مردم روستاها تأکید و اظهار داشت: به دنبال فرسودگی شبکه‌های آب‌رسانی در اثر گذشت زمان، باید اصلاح و بازسازی شبکه‌های آب‌رسانی و خطوط انتقال آب در نقاطی که با مشکل روبه‌روست در دستور کار آب و فاضلاب روستایی قرار گیرد و نسبت به آن اقدام شود.

قناعتی با بیان اینکه عدم بارش نزولات جوی در شهرستان موجب بروز خشک‌سالی پی در پی شده است، افزود: فرسودگی شبکه داخلی آب شرب در برخی از روستاها و هدررفت آب، عدم لای‌روبی چاه‌های روستایی و فرسودگی منابع ذخیره آب و مخزن آب شرب روستایی از مشکلات عمده بخش آب روستایی شهرستان بستک است.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول