اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی تبلیغات اسلامی محمودآباد:

مبلغان سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی و اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد گفت: مبلغان در مواجهه با جنگ نرم دشمنان نظام، همچون سربازان خط مقدم جبهه تبلیغی هستند.

مبلغان سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با جنگ نرم هستند

سیدمحمود فلاحتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد، از توزیع مجموعه کتاب 15 جلدی "ره پویه" ویژه مبلغان  دربین روحانیون مستقر این شهر خبر داد.    

مسئول فرهنگی و اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد تصریح کرد: این کتاب با حمایت معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی تهیه شده است تا در اختیار مبلغان قرار گیرد.

فلاحتی افزود: مجموعه کتاب "ره پویه" پاسخی است به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت پاسخگویی به عملیات روانی دشمنان و همچنین دست مایه‌ای برای مبلغان خط مقدم جبهه تبلیغی و پاسخی به شبهه پراکنی‌های دشمنان اسلام و معارف اسلامی است.

وی بیان داشت: مطالب این کتاب شامل برخورد شرق و غرب با مقوله دین، آگاهی سیاسی و نقش آن در تبلیغ، آیین زرتشت، انقلاب اسلامی با محور انسجام اسلامی، بهائیت در بوته نقد، تجارب مبلغان در جذب جوانان، دهکده جهانی، امام شناسی، تاثیرات اینترنت و مخاطب‌شناسی بوده است.

فلاحتی مبلغان را سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با جنگ نرم دانست و اذعان داشت: روحانیون در برابر ناتوی فرهنگی باید روشنگری اسلامی جامعه را افزایش دهند تا تیر دشمنان به سنگ بخورد.

مسئول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به مطالب ارزشمند این مجموعه امیدواریم گام مناسبی در بهبود وضعیت فرهنگی جامعه برداریم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول