اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هلال‌احمر خراسان‌رضوی خبر داد

کشف جسد 3 نفر از 5 غرق شده در رودخانه‎های خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: معاون جستجو و نجات هلال‌احمر خراسان‌‎رضوی از امداد و نجات جان 50 حادثه‌دیده در سوانح روز طبیعت و تلاش امدادگران برای یافتن پیکر دو تن از پنج غرق شده روزهای 12 و 13 فروردین‌ماه امسال در رودخانه‌های این استان خبر داد.

کشف جسد 3 نفر از 5 غرق شده در رودخانه‎های خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر خراسان‌رضوی، علیرضا عبدی اظهار داشت: تعداد 22 حادثه در 13 فروردین‌ماه سال جاری در خراسان‎‌رضوی گزارش شد که با تلاش امدادگران 50 نفر از این حوادث نجات یافتند.

وی افزود: تعداد 14 حادثه جاده‎ای، دو مورد سیل و سه مورد سانحه کوهستانی و هم‌چنین مراجعات حضوری به مراکز امداد و نجات این جمعیت در روز سیزدهم فروردین‌ماه امسال به ثبت رسیده است.

وی از مشهد به عنوان پر حادثه‎ترین شهرستان در روز طبیعت استان خراسان‎رضوی یاد کرد و ادامه داد: تربت‌جام، تربت‌حیدریه، نیشابور و قوچان نیز از محورهایی بودند که در روز گذشته حوادث بیشتری در آنها به هلال‌احمر گزارش شده است.

معاون پایگاه عملیات امداد و نجات هلال‌احمر خراسان‎رضوی اظهار کرد: روز گذشته 19 پایگاه امداد و نجات تنها در شهرستان مشهد مقدس و جاده‎های مواصلاتی این شهرستان در مسیرهای تفریحی و گردشگری استقرار یافته بودند که به ارائه خدمت به گردشگران روز طبیعت پرداختند.

وی اضافه کرد: در این روز تمام تجهیزات امدادی این جمعیت در ادامه طرح نوروزی برای امداد‎رسانی آماده بودند که 48 دستگاه خودروری امدادی و بالگرد هلال‌احمر خراسان‌رضوی از جمله این موارد بود.

معاون پایگاه عملیات هلال‌احمر خراسان‌رضوی هم‌چنین امروز با اشاره به حادثه تلخ غرق شدن پنج نفر در رودخانه‎های خین عرب، روستای فریزی و روستای کاهوی چناران در روزهای 12 و 13 فروردین‌ماه امسال از کشف اجساد دو نفر از غرق شدگان خین عرب و یکی از دو غرق شده رودخانه فریزی خبر داد.

عبدی افزود: در دو روز گذشته و امروز، جست‌وجو برای کشف اجساد غر‌ق‌شدگان ادامه دارد و 21 نفر از امدادگران و اعضای تیم واکنش سریع، بالگرد و گروه سگ‎های تجسس (آنست) هلال‌احمر خراسان‎رضوی در منطقه در حال تلاش هستند.

وی اجساد کشف شده از رودخانه خین عرب را شامل دختر و پسری، حدودً 9 و 11 ساله دانست و از پیدا شدن پیکر مرد جوانی که همراه همسرش از پل چوبی روستای فریزی سقوط کرده و در روز دوازدهم نوروز، غرق شده بودند پس از 24 ساعت، خبر داد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول