اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت عدم آشنایی به فنون شنا

جوان 24 ساله در سد گاوشان کامیاران غرق شد

خبرگزاری فارس: یک جوان 24 ساله کرمانشاهی به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در سد گاوشان کامیاران غرق شد.

جوان 24 ساله در سد گاوشان کامیاران غرق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، با وجود علائم و تابلوهای هشدار دهنده در کنار دریاچه سد گاوشان، بی‌توجهی و بی‌احتیاطی به این علائم جان یک جوان را گرفت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کامیاران در این باره اظهار کرد: روز گذشته یک خانواده اهل شهرستان کرمانشاه برای تفریح و گردش به کناره‌های سد گاوشان آمدند که متاسفانه به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و توجه نکردن به تابلوها و علائم هشدار دهنده در کناره‌های دریاچه یک جوان 24 ساله به نام سعید امیری ساکن کرمانشاه به داخل آب دریاچه رفته و غرق شد.

رامین اسدنژاد در ادامه افزود: متاسفانه فرد نامبرده به دلیل گرفتگی عضله و کم آوردن توان جسمی در درون آب غرق شد و چون در منطقه‌ای غیرمجاز اقدام به شنا کرده بود و امکانات نجات غریق وجود نداشت، جان خود را از دست داد.

وی از تمام همشهریان خواست که با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و افزایش تمایل مردم به آب تنی و شنا کردن در محل‌های غیر مجاز و نا امن همانند رودخانه‌ها و دریاچه‌های سد که علائم هشدار دهنده در آن نصب شده، خودداری کنند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول