اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی خبر داد

3 میلیون مراجعه به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته 3 میلیون نفر به کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه کردند.

3 میلیون مراجعه به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی

علی فیروز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این افراد ضمن استفاده از خدمات جانبی کتابخانه‌ها 880هزار جلد کتاب از کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی به امانت برده‌اند.

وی با اشاره به استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی استان از نمایه‌های کتاب در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: اعضای کتابخانه‌های عمومی استان در سال 90 افزون بر 12هزار ساعت از نمایه نشریات استفاده کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به نرم‌افزار نمایه‌ نشریات، افزود: نمایه نشریات یکی از بهترین نرم‌افزارهایی است که تمام مقالات چاپ شده در نشریات رسمی از سال 77 تاکنون را در بر گرفته و می‌تواند تاثیر زیادی در ارتقای سواد اطلاعاتی مردم به ویژه پژوهشگران، دانش‌آموزان و دانشجویان داشته باشد.

فیروز با بیان اینکه اداره کل امور کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی در تلاش برای افزایش تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های استان است، اعلام کرد: در این زمینه در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی شده است و توانسته‌ایم کتاب‌های مورد نیاز در استان را با توجه به نیاز مخاطبان تهیه کرده و در اختیار اعضای کتابخانه‌های عمومی استان قرار دهیم.

وی بر افزایش شاخص‌ها در این زمینه تاکید کرد و اظهار داشت: در این راستا تلاش می‌شود شاخص‌های موجود را به شاخص‌های بین‌المللی و ملی برسانیم.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول