اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نور:

شهادت استاد مطهری خسارت بزرگی برای انقلاب بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نور گفت: شهادت استاد مطهری خسارت بزرگی برای انقلاب بود.

شهادت استاد مطهری خسارت بزرگی برای انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام رجبعلی گرگانی صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه نور، استاد شهید مطهری را مغز متفکر انقلاب اسلامی ایران و معمار تفکر اسلامی انقلابی عنوان کرد.

وی با اشاره به شخصیت علمی، اخلاقی و اسلام‌شناسی استاد شهید مطهری اظهار داشت: امام (ره) با توجه به همین شخصیت والای شهید مطهری و فقط برای ایشان فرمودند: «مغز متفکر اسلام و حاصل عمر من بود».

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نور ادامه داد: محصول فکری امام (ره) با حرکت شهید مطهری به جامعه معرفی شد و دشمن با علم به این موضوع، چون تاب تحمل وی را در عرصه انقلاب نداشت در کمتر از سه ماه پس از پیروزی انقلاب، ایشان را به شهادت رساند.

گرگانی تصریح کرد: به فرموده امام (ره) تمام آثار استاد شهید مطهری بلااستثنا مفید و مثمر ثمر است، زیرا با بیان بسیار زیبا و به روز و قابل فهم برای جامعه بوده و فرهنگ مقدس اسلام عالمانه و عارفانه در جامعه گسترش پیدا می‌کند بنابراین نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی از دیگر تاثیرات حضور استاد مطهری در عرصه انقلاب اسلامی را هماهنگ‌کننده اهداف انقلاب در کشور در زمان تبعید حضرت امام (ره) ذکر کرد و گفت: ایشان از مبارزان اصلی با افکار التقاطی و فلسفه شرق و غرب بودند که با انتشار کتاب‌های متعدد در این زمینه تلاش بسیار موثر داشتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نور اذعان داشت: در زمانی که گروهک‌های معاند از جمله منافقین با فریب جوانان آنان را جذب می‌کردند، آثار فکری و قلمی استاد شهید در گسترش تفکر اسلامی نقش مهمی را ایفا کرد و روشنگری فراوان داشت.

در ادامه جلسه، مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نور با اعلام اینکه مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در روز چهارشنبه 13 اردیبهشت برگزار می‌شود، از برگزاری نمایشگاه آثار استاد و تقدیر از مربیان و هادیان سیاسی و عقیدتی با اهدای جوایز و هدایا خبر داد.

خاکپور تصریح کرد: برگزاری مسابقه از آثار استاد مطهری و اهدای کتاب به مدعوین از دیگر برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول