اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین:

وظیفه سپاه و بسیج حفظ دستاوردهای نظام است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: وظیفه مهم سپاه و بسیج حفظ دستاوردهای نظام اسلامی است.

وظیفه سپاه و بسیج حفظ دستاوردهای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حجت‌الاسلام کدخدایی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سپاه و بسیج جزو جامعه‌ هستند و وظیفه‌ای که به عهده این نهاد گذاشته شده را جامه عمل می‌پوشانند.

وی بیان داشت: اگر سپاه و بسیج طی 32 سال انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های مختلف حضور مقتدرانه پیدا کرد و سربلند بیرون آمد، امروز هم با بصیرت، آگاهی و هوشمندانه وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد.

کدخدایی افزود: سپاه و بسیج  در همه حال رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری را جامه عمل می‌پوشاند و نفس این کار بر کسی پوشیده نیست، اگر چه عده‌ای نیز سپاه و بسیج را به علت انگیزه‌های دینی، ناآگاهی و حسادت زیر ذره‌بین می‌برند.

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج در عرصه انتخابات سه وظیفه مهم را بر عهده دارد که باید به آن عمل کنند، اول دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و هر کس دل در گرو نظام و ولایت دارد، باید به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کند.

کدخدایی عنوان کرد: در بعد خارجی دشمنان فشارهای زیادی را به کشورهای همسایه که ما با آنها رابطه حسنه داریم، می‌آورند و دنبال تغییر و تحول در این کشور هستند.

وی گفت: آثار داخلی حضور مردم این است که اگر مشارکت بالا رود، دشمنان متوجه می‌شوند که ملت ایران به نظام و ولایت وفادار هستند و این پشتوانه محکمی برای خنثی کردن تهدیدات خارجی دشمنان است.

کدخدایی اظهار داشت: امروز دشمنان به همراه رهبران و عوامل فتنه به دنبال این هستند که حضور مردم در صحنه کم شود و از دولت سهم‌خواهی کنند.

وی بیان داشت: دومین وظیفه سپاه و بسیج انتخاب هوشمندانه است، مردم باید راهنمایی و آگاه شوند و انتخابشان از روی بصیرت باشد، مجلسی در شأن نظام، انقلاب و استکبارستیز باشد و بتواند کانون قدرت را شناسایی کرده و مدافع نظام در چارچوب قوانین دینی حرکت کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین سومین وظیفه سپاه و بسیج را آگاهی ملت از ترفندها و حرکت دشمن عنوان کرد و افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، باید مراقب حرکت خاموش دشمن باشیم و امروز دشمن طراحی‌های زیادی دارد که بعضی از آنها علنی شده است.

کدخدایی تصریح کرد: دشمن از طریق اختلاف سلیقه، زبان، نژاد و قومیت به دنبال این است تا فضا را متشنج و احساسات مردم را تحریک کند تا مشارکت آنها را به حداقل برساند و وظیفه سپاه است که این حرکت دشمن را با دقت رصد و آن را در نطفه خفه کند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول