اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان:

1600 نمایشگاه فروش خودرو در گیلان نظارت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی گیلان از نظارت بالغ بر یک‌هزار و 600 نمایشگاه خودرو و موسسات کرایه خودرو این استان در دو روز گذشته خبر داد.

1600 نمایشگاه فروش خودرو در گیلان نظارت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بهادریان عصر امروز در جلسه اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان نتایج طرح ایثار را تشریح کرد.

وی، اظهار کرد: این طرح به مدت دو روز با محوریت نظارت و کنترل بر نحوه فعالیت مؤسسات اتومبیل کرایه و نمایشگاه‌های خودرو در سطح تمام شهرستان‌های گیلان به مرحله اجرا در آمده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان با بیان اینکه این طرح به صورت مستمر انجام شد، افزود: هدف از اجرای طرح ایثار ارتقای سطح امنیت اخلاقی و اجتماعی در سطح واحدهای صنفی و اماکن عمومی استان بوده است.

وی، افزود: در راستای اجرای طرح ایثار بازرسان این اداره به منظور کنترل بر نحوه فعالیت و ارائه خدمات و میزان رعایت ضوابط و مقررات انتظامی نسبت به اجرای ماموریت تخصصی و ذاتی نیروی انتظامی خود اقدام کردند.

بهادریان، با برشمردن نتایج اجرای این طرح خاطرنشان کرد: در مدت دو روز از اجرای طرح بالغ بر یک‌هزار و 600  واحد صنفی شامل مؤسسات اتومبیل کرایه و نمایشگاه فروش خودرو مورد بازدید کارشناسی قرار گرفت.

وی، ادامه داد: در این بازرسی بیش از 70 واحد مربوطه به دلیل تخلفات انتظامی تعطیل و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری به عمل آمد و از بالغ بر 500 واحد صنفی برای رعایت ضوابط تعهد اخذ شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان در باره آخرین ضوابط و مقررات انتظامی ویژه مدیران مؤسسات اتومبیل کرایه بیان کرد: صدور کارت عضویت رانندگان اتحادیه مربوطه، عدم پخش هر نوع موسیقی غیرمجاز در خودروها، الصاق و نصب آرم ویژه تابلو و دیگر علایم مشخصه روی تمام خودروها، عدم پارک خودروها در معابر عمومی و استفاده عملی از پارکینگ معرفی شده، رعایت دقیق نرخ ابلاغی از طرف کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی و اتحادیه ذی‌ربط، رعایت اخلاق و شئونات اسلامی مدیر موسسه، متصدی و رانندگان و ... از جمله ضوابط انتظامی است.

وی، ضوابط و مقررات انتظامی فعالیت نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل را عدم پارک خودروها در معابر عمومی و پیاده‌روها، تجهیز واحد صنفی به دوربین مداربسته، دارا بودن تجهیزات ایمنی و حفاظت فیزیکی مناسب، انجام معامله منطبق با مقررات و قوانین ابلاغی، عدم ایجاد مزاحمت ناشی از فعالیت برابر همسایه‌ها ذکر کرد.

بهادریان تصریح کرد: در صورتی که هر واحد صنفی و یا اماکن عمومی مرتکب تخلفات انتظامی و قانونی شود و موجبات سلب آسایش و آرامش عمومی را فراهم آورد این اداره برابر اختیارات قانونی با واحد متخلف با قاطعیت برخورد کرده و از ادامه فعالیت آن واحد جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول