اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبریز در سوگ زهرای مرضیه(س) می‌نشیند

گشایش نمایشگاه بزرگ شهرک آسمانی فاطمیون در تبریز‌

خبرگزاری فارس: نمایشگاه بزرگ شهرک آسمانی فاطمیون در پارکینگ ائل‌گلی همچون سال‌های گذشته در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع برگزار می‌شود.

گشایش نمایشگاه بزرگ شهرک آسمانی فاطمیون در تبریز‌

اسلام صفرزاده مسئول ستاد منتظران ظهور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در این نمایشگاه که با تلاش شبانه‌روزی حدود 400 نفر به مدت 3 ماه به انجام رسیده برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ‌برگزاری نمازهای جماعت، ختم قرآن، زیارت حضرت زهرا سلام‌الله علیها و سخنرانی و عزاداری، غرفه پاسخ به شبهات، تئاتر خیابانی، برپایی غرفه‌های فروش کتاب و نرم‌افزار از برنامه‌های فرهنگی این نمایشگاه است همچنین ایستگاه‌های صلواتی و اکرام شام به بیش از 20 هزار نفر از دیگر برنامه‌های ستاد منتظران ظهور در این یک هفته است.

صفرزاده ادامه داد: این شهرک نمادین از سال 84 به همت ستاد منتظران ظهور در شهر تبریز برگزار می‌شود که شامل غرفه‌هایی چون نمادی از ‌کوچه‌های بنی‌هاشم، روضةالنبی، مسجدالنبی، جریان سقیفه، ماجرای کوچه، بیت الزهرا(س) بقیع، بیت‌الاحزان، چاه حضرت علی(ع)، باغ فدک است.

وی گفت: همچنین بعد از مدینه نمادی از واقعه کربلا و یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس با ساختاری ملموس از فضای جبهه و جنگ، تداعی‌کننده مرام و مسلک رهروان راه ولایت، در معرض دید زائران قرار می‌گیرد.

مسئول ستاد منتظران ظهور تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه این است که بتوانیم ایام فاطمیه را نیز همانند ایام محرم با شور و حزن خاص خود برگزار کنیم.

صفرزاده افزود: ترویج فرهنگ شیعه و درک مفهوم واقعی انتظار برای رسیدن به آرمان والای بشریت و برقراری حکومت عدل در جهان از دیگر اهداف ستاد منتظران ظهور است.

وی تصریح کرد: همه ساله پس از برگزاری این نمایشگاه اکیپی برای جمع‌آوری نظرات مردم در خصوص برگزاری این نمایشگاه به نقاط مختلف شهر ارسال می‌شود که خوشبختانه هر ساله شاهد اقبال بیشتر مردم از این مراسم هستیم.

صفرزاده اظهار کرد: امیدواریم خدمت شبانه‌روزی بسیجیان زحمتکش در این مدت مورد رضایت امام عصر (عج) قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول