اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

نفرات برگزیده نمایشگاه سالانه خانه کاریکاتور اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول خانه کاریکاتور و طنز اصفهان گفت: فردا اختتامیه پنجمین نمایشگاه سالانه خانه کاریکاتور اصفهان به همراه معرفی نفرات برگزیده است.

نفرات برگزیده نمایشگاه سالانه خانه کاریکاتور اعلام می‌شود

پیام پورفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: فردا سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور دکتر مرتضی گودرزی (دیباج ) و سخنرانی ایشان در مورد هنر کاریکاتور پنجمین نمایشگاه سالانه خانه کاریکاتور اصفهان به کار خود پایان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 227 اثر تعداد کل آثاری بوده که به دبیرخانه رسیده است، بیان داشت: از بین این تعداد در بخش آزاد 45 اثر، بخش موضوعی 43 اثر و بخش چهره 18 اثر از 73 هنرمند پذیرفته شده است.

مسئول خانه کاریکاتور و طنز اصفهان ادامه داد: این نمایشگاه دربرگیرنده آثار هنرمندان کاریکاتوریست و کارتونیست اصفهان در طول یک سال کاری است که از 19 فروردین‌ماه سال جاری برگزار شده است و فردا روز پایانی آن است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه آثار در سه بخش به نمایش درآمده است، بیان داشت: موضوع آثاری که در بخش آزاد و چهره نیست، یعنی در بخش موضوعی موضوع رسانه انتخاب شده بود که آثار خوبی دریافت شده است.

پورفلاح در ادامه افزود: رسانه‌ها در دنیای کنونی یکی از باارزش‌ترین دستاوردهای پیشرفت بشری هستند، و قدرت بی‌نظیری در کاهش فاصله‌های میان جوامع و انسان‌ها دارند.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها به عنوان یک عامل می‌تواند منجر به صلح و ایجاد روابط انسان دوستانه بین جوامع شود، اما گه‌گاه این عامل خود باعث شکل‌گیری جریان‌هایی بر ضد صلح می‌شود.

مسئول خانه کاریکاتور و طنز اصفهان با بیان اینکه فردا روز پایانی پنجمین نمایشگاه سالانه خانه کاریکاتور اصفهان است، گفت: مراسم اختتامیه همراه با معرفی نفرات برگزیده ساعت 18.30 دقیقه در مجتمع فرهنگی هنری سوره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول