اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

افزایش کرایه خودرو غیرقانونی است

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر هرگونه افزایش کرایه خودرو را غیرقانونی دانست.

افزایش کرایه خودرو غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی ظهر امروز در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی نوشهر بیان داشت: دهیاران باید سیاست‌های ابلاغی فرمانداری و بخشداری را جدی گرفته و به اجرایی شدن آنها توسط دهیاری و عوامل اداری کمک کنند.

وی با تقدیر از زحمات دهیاران در سال گذشته اظهار داشت: سال 90 برای همه مجموعه متولیان سیاسی سال بسیار حساسی بود که در راس آنها انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داشت که به همت همه مسئولان از جمله دهیاران روستاها توانستیم به سلامت و بدون مشکل از آن سربلند بیرون بیاییم.

قمی‌اویلی با تاکید بر تقدیر از دهیاران نمونه ادامه داد: برخی از دهیاران آنچنان که باید عملکرد راضی‌کننده‌ای نداشتند که باید آنچنان که عدالت حکم می‌کند به آنها تذکر داده شود.

این مسئول با اشاره به نقش دهیاران در رسیدن به اهداف سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه انسانی تصریح کرد: با رقابتی شدن فضای منطقه‌ای در تولید و رسیدن به خودباوری با تکیه بر ایمان به خدا به جایگاهی که مدنظر رهبر معظم در انتخاب شعار امسال بوده خواهیم رسید.

فرماندار نوشهر با تاکید بر نگاه ویژه دهیاران به بخش فرهنگی خاطرنشان کرد: دهیاران باید در مسائل فرهنگی و مذهبی ورود کرده و تعامل و همکاری لازم را با نهادهای مربوطه داشته باشند و سعی کنند فضای روستاها همواره فضایی فرهنگی و مذهبی باشد.

وی در ادامه با اشاره به بودجه‌نویسی دهیاران برای روستاها بیان داشت: بودجه‌نویسی دهیاران باید مبتنی بر واقعیت باشد و آنچه را که نیاز است و شرایط می‌طلبد بر اساس آینده‌نگری همخوانی داشته باشد.

قمی‌اویلی ابراز داشت: مشاهده شده برخی دهیاران بدون آینده‌نگری و در نظر گرفتن واقعیت‌ها و ضروریات بودجه‌ای نوشته و تحویل دادند که باید بازنگری کلی در آنها صورت بگیرد.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه هیچ مبلغی نباید به حساب شوراهای روستاها واریز شود، گفت: تمام مسائل مالی و دریافتی‌ها باید به حساب دهیاری‌ها واریز شود.

وی با تاکید بر جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در روستاها بیان داشت: دهیاران از برخورد مستقیم با متخلفان پرهیز و با مشاهده هرگونه تخلف در این رابطه گزارش تهیه و ارایه دهند.

این مسئول متذکر شد: حفاظت از انفال وظیفه شرعی است و همه ما باید دقت لازم را در این رابطه داشته باشیم.

قمی‌اویلی هرگونه افزایش کرایه خودرو را غیرقانونی دانست و اذعان داشت: دهیاران هرگونه نقل و انتقال در روستا و نیز پروژه‌های اجرایی که دچار نقص هستند را مکاتبه و گزارش کنند. 

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول