اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب 22 غرفه تخصصی

نخستین نمایشگاه استانی معرفی مشاغل در سنندج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز هفته مشاغل و با حضور گسترده دستگاه‌های اجرایی متولی امر اشتغال در استان نخستین نمایشگاه استانی معرفی مشاغل در سنندج افتتاح شد.

نخستین نمایشگاه استانی معرفی مشاغل در سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج قبل از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته مشاغل و به منظور آشنایی دانش آموزان با مشاغل موجود در منطقه، استان و کشور نخستین نمایشگاه معرفی مشاغل استان دایر شده است.

خلیل کریمی افزود: آشنایی دانش‌آموزان با شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی متناسب با بازار کار، کمک به توزیع متوازن دانش‌آموزان در انتخاب رشته‌های تحصیلی متناسب با استعداد، رغبت، نیازها و امکانات جامعه و دستیابی به آمایش شغلی منطقه‌ای، استانی و کشوری از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق منویات گهربار مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی و به منظور توسعه علمی مشاغل در استان نخستین نمایشگاه معرفی مشاغل دایر شده است.

کریمی افزود: در این نمایشگاه 22 غرفه متشکل از مناطق 16 گانه آموزش و پرورش استان، ادارات کل میراث فرهنگی و گردشگری ، جهاد دانشگاهی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، فنی و حرفه‌ای و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به معرفی مشاغل و نیازمندی‌های استان می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: تقویت روحیه پژوهش و تحقیق و مسئولیت‌پذیری در بین دانش‌آموزان، تعهد به رشد و تعالی کشور با ایجاد حس مسئولیت پذیری نسبت به تأمین نیازهای جامعه اسلامی ایرانی و تقویت و توسعه کارآفرینی و خوداشتغالی دانش‌آموزان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج تصریح کرد: توسعه و تعالی همه جانبه ایران اسلامی در گرو کشف استعدادهای علمی و پژوهشی در عرصه کار و اشتغال بوده و در این مسیر نیز مدارس و مراکز آموزشی از اولویت ویژه‌ای برخوردار هستند.

کریمی اظهار کرد: این نمایشگاه تا پایان هفته مشاغل دایر بوده و در طول این هفته دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه استان از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول