اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردبیر خبرگزاری مهر:

مهم‌ترین اتفاق فرهنگی برای مشهد تقویت معیارهای رضوی است

خبرگزاری فارس: سردبیر خبرگزاری مهر گفت: مهم‌ترین اتفاق فرهنگی برای مشهد، تقویت معیارهای رضوی و رشد آموزش شهروندی به مردم است.

مهم‌ترین اتفاق فرهنگی برای مشهد تقویت معیارهای رضوی است

پیام تیرانداز در حاشیه نشست هم‌اندیشی رسانه‌‌های ملی و بین‌المللی با شهردار مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: مهم‌ترین اتفاق فرهنگی برای مشهد، تقویت معیارهای رضوی و رشد آموزش شهروندی به مردم است.

وی افزود: افرادی هم‌چون هتل‌‌داران، فروشندگان و رانندگان، جزیی از مردم هستند، بنابراین اگر سطح تعامل عمومی این افراد در برخورد با زائران و مهمانان این شهر باز هم باید افزایش یابد،‌ بهره اصلی این ارتقا‌ء به سود همه مشهدی‌ها و شهر مشهد خواهد بود.

سردبیر خبرگزاری مهر شهرداری مشهد را سرآمد نهادهایی دانست که باید برای ارتقای فرهنگ عمومی شهر برنامه اجرایی داشته باشند و در ادامه با اشاره به حجم بالای عملیات عمرانی و سازندگی در مشهد تصریح کرد: به موازات عملیات گسترده عمرانی و سازندگی در شهر مشهد، لازم است جنبه‌های فرهنگی و زیبایی معنوی شهر نیز افزایش یابد تا مشهد توأمان در رشد فیزیکی و معنوی،‌ سرآمد شهرهای کشور باشد.

تیرانداز با انتقاد از برخی سیستم‌های مدیریتی کلان در کشور گفت: متأسفانه هنوز در سطح ملی برخی اولویت‌ها به خوبی شناخته شده نیست، اما در مشهد و خراسان‌رضوی،‌ روحیه فرهنگی خوبی در بین مسئولان وجود دارد.

سردبیر خبرگزاری مهر به نام‌گذاری مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران برای مشهد اشاره کرد و ادامه داد: نسخه پایتخت معنوی ایران شدن مشهد،‌ نسخه‌ای یک شبه نیست و آگاهی مسئولان و مردم باید بالا برود تا برای پایتخت معنوی ایران به معنای واقعی کار و تلاش صورت گیرد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول