اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری نمایشگاه عکس رضوی در زنجان:

حرم امام رضا (ع) در قالب عکس در زنجان جلوه‌گری می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری نمایشگاه عکس رضوی در زنجان: جلوه‌گری حرم امام رضا (ع) در قالب عکس رضوی در زنجان به نمایش گذاشته می‌شود.

حرم امام رضا (ع) در قالب عکس در زنجان جلوه‌گری می‌کند
ناصر محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایشگاه عکس رضوی تا چهار بهمن ماه سال جاری در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان آماده بازدید علاقه‌مندان است.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 23 اثر ارائه شده است، افزود: این آثار در قطعات 70 در 100 در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
مسئول برگزاری نمایشگاه عکس رضوی زنجان با بیان اینکه آثار ارائه شده در این نمایشگاه از حرم مطهر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است، خاطرنشان کرد: دید عکاس از این حرمین در این آثار ارائه شده است.
محمدی خاطرنشان کرد: ارتباط فضای معنوی این مکان‌ها با زائران در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.
وی با اشاره به جلوه‌گری تاثیر گذار تلالو خورشید در این بارگاه‌ها بیان داشت: این جلوه‌گری در قالب عکس به بیننده ارائه می‌شود.
مسئول برگزاری نمایشگاه عکس رضوی در زنجان با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 15 و 30دقیقه تا 20 شب از این نمایشگاه بازدید کنند، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارائه یک اثر در نمایشگاه عکس دانشگاه مسکو بیان داشت: این نمایشگاه پس از پایان نمایش در این مکان در مکان دیگری در شهر مسکو به مدت 10 روز در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
محمدی با اشاره به حضور در داوری عکس‌های ارسالی به جشنواره "گونای" زنجان خاطرنشان کرد: این جشنواره با فرمت و نوع خاصی در زنجان برگزار می‌شود.
وی از برگزاری کلاس‌های پیشرفته عکاسی برای هنرمندان زنجانی خبر داد و افزود: این دوره برای 15 نفر از عکاسان استان که دوره‌های آماتوری را گذرانده‌اند، برگزار می‌شود.
ناصر محمدی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در رشته عکاسی است که تاکنون نمایشگاه‌های مختلفی را به صورت گروهی و انفرادی برگزار کرده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول