اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل خبر داد

افزیش 20 هزار انشعاب جدید برق در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل از افزایش 20 هزار انشعاب جدید برق در اردبیل خبر داد.

افزیش 20 هزار انشعاب جدید برق در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا علیزاده پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مسایل و مشکلات برق رسانی به شهرستان نیر اظهار داشت: امسال مصرف برق در این استان نسبت به سال گذشته هشت درصد و پیک بار نیز 12 تا 14 درصد کاهش یافته است.
وی ادامه داد: این کاهش مصرف نشان از مدیریت صحیح مصرف مردم دارد.
این مسئول با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای این استان ابراز داشت: ده‌ها پروژه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده و در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.
این مسئول برق‌رسانی به روستاها، احداث روشنایی معابر، برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر، سی‌ان‌جی، مجتمع‌های تجاری‌، چاه‌های کشاورزی و دکل‌های مخابراتی، آب شرب روستایی، فروش انشعاب به مشرکین، اصلاح و ساماندهی شبکه‌های 400 ولت و 20 کیلو ولت، افزایش قدرت مانور و اصلاح شبکه‌های شهری روستاها را از جمله این پروژه‌‌ها ذکر کرد که تعدادی از آنها در نیر واقع است.
به گزارش فارس از اردبیل فرماندار شهرستان نیر هم با اشاره به دغدغه قطعی برق در منطقه اظهار داشت: اگر شهرستان نیر به خط رینگ نیر ـ سراب وصل شود مشکل قطعی برق منطقه رفع خواهد شد.
سید حمید عباداللهی با بیان اهمیت توسعه شهرک‌های تخصصی آب و صنعتی نیر خواستار تامین برق مورد نیاز این شهرک‌ها و همچنین دهکده توریستی سبلان و تامین برق زیر ساخت‌های آبگرم این شهرستان شد.
این مسئول با اشاره به خدمات دولت در برق‌رسانی، ابراز داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شهرستان نیر، روستایی بدون برق وجود ندارد.
فرماندار نیر با اشاره به قابلیت‌های این شهرستان درباره انرژی بادی در منطقه و نیز وجود پنج چاه ژیو ترمال (زمین گرمایی) خواستار مطالعه و بررسی برای استفاده مطلوب از این انرژی‌های نو و سالم شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول