اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته معلم انجام می‌شود

ارائه تخفیف 15‌ درصدی صنایع دستی به فرهنگیان خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی گفت: طی هفته معلم صنایع دستی استان با تخفیف 15‌ درصدی به معلمان و فرهنگیان این استان ارائه می‌شود.

ارائه تخفیف 15‌ درصدی صنایع دستی به فرهنگیان خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی، علی عابدی اظهار داشت: با توجه به اینکه معلم‌ها ارتباط تنگاتنگی با دانش‌آموزان دارند، آشنایی این قشر از جامعه با صنایع دستی ضروری است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس با در نظر گرفتن تخفیف ویژه 15‌ درصدی برای فرهنگیان در هفته معلم، تلاش می‌شود این افراد به خریداری محصولات ارزشمند صنایع دستی تشویق شوند.

وی با اشاره به اینکه اکنون در حال سپری کردن هفته مشاغل هستیم، اظهار داشت: معاونت صنایع دستی این استان در نمایشگاه هفته مشاغل که به همت آموزش و پرورش برپا شده نیز حضوری فعال دارد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی افزود: امید است با آشنایی دانش‌آموزان با صنایع دستی بازار فروش محصولات هنری این استان رونق یابد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول