اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کهک:

روزانه 3 تن زباله در شهر کهک تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار کهک گفت: روزانه 3 تن زباله در شهر کهک تولید شده و توسط شهرداری جمع آوری می‌شود.

روزانه 3 تن زباله در شهر کهک تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فاضل بهنیا امروز در همایش روز زمین پاک گفت: شهرداری با تمام توان می‌کوشد تا با جمع‌آوری زباله‌ها نقش موثری در حفاظت از محیط زیست داشته باشد.

وی اذعان داشت: شهرداری کهک اقدام به تهیه یک دستگاه پرس زباله کرده و 60 مخزن مکانیزه زباله را نیز در اختیار دارد.

شهردار کهک با اشاره به اهمیت جمع‌آوری زباله‌ها به صورت مکانیزه گفت: در تلاشیم تا جمع‌آوری زباله به صورت دستی را کنار گذاشته و تنها به صورت مکانیزه این کار صورت گیرد.

بهنیا در خصوص تولید زباله در شهر کهک بیان داشت: روزانه در حدود 3 تن زباله در شهر کهک تولید می‌شود که شهرداری تمام آنها را جمع‌آوری کرده و اجازه نمی‌دهد تا در سطح شهر پخش شده و مشکلات زیست محیطی را برای همشهریان به وجود آورد.

وی در خصوص طرح تفکیک زباله از مبدا گفت: این طرح به مسئولان مربوطه ارائه شده و امید است در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

شهردار کهک با اشاره به حضور گردشگران در شهر کهک بیان داشت: گاها مشاهده شده که این گردشگران مشکلاتی را برای محیط زیست به وجود آورده و این امر موجب تخریب محیط زیست می‌شود که باید با فرهنگسازی مناسب از این کار جلوگیری شود.

بهنیا تصریح کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی نقش موثری در حفاظت از محیط زیست دارد و باید از تلاش‌های مسئولان اداره کل محیط زیست استان قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به بوستان شهر کهک گفت: با راه‌اندازی این بوستان مردم کهک شاهد تلطیف هوا بوده و امید است در آینده نیز شاهد افزایش درختان این بوستان باشیم.

شهردار کهک افزود: شهرداری آمادگی کامل دارد تا با همکاری مسئولان مربوطه در گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست تلاش کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول