اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

حضرت زهرا الگوی شایسته در حمایت از ولایت بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه نکا گفت: حضرت زهرا (س) الگوی شایسته در حمایت از ولایت بود و به بیانی مدافع راستین ولایت بود.

حضرت زهرا الگوی شایسته در حمایت از ولایت بود

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی به مناسبت ایام فاطمیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) صدیقه طاهره در خلقت است و باید جامعه را در الگوبرداری همه‌جانبه از این منبع پاکی‌ها تشویق کنیم.

وی بیان داشت: ولایت‌پذیری و دفاع از ولایت در وجود فاطمه (س) جزء جدانشدنی بوده است تا جایی که در این راه متحمل سختی‌های فراوان شدند و در راه حمایت از ولایت فرزند خود را نیز از دست دادند.

امام جمعه نکا با بیان اینکه باید زوایای اخلاقی فاطمه زهرا (س) به‌درستی به جامعه شناسانده شود، خاطرنشان کرد: نباید برخی مشکلات و کوتاهی در برخی از امور ما را از ائمه و فرهنگ فاطمی و علوی دور کند بلکه باید بدانیم این فرهنگ، راه نجات بشریت از مشکلات و تنگناهاست.

حجت‌الاسلام محمدی لایینی با گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار داشت: مقام علمی و تقوای حضرت زهرا (س)، پاکی و صداقت، خانه‌داری و همسرداری، دفاع از ولایت، برخورد با دیگران، ارتباط با نامحرمان و... دریایی از درس و پندآموزی است که باید در این دوران و ایام فاطمیه توسط مبلغان به جامعه منعکس شود.

وی ادامه داد: اسلام کامل‌ترین دین است و زنده نگه‌داشتن شعائر اسلامی امری مهم و لازم است و باید همه ما در این زمینه تلاش کنیم تا مانع از نفوذ فرهنگ غیراسلامی به جامعه شویم و به نوعی جامعه را با الگوبرداری از ائمه اطهار (ع) در مقابل ترفندهای دشمنان و فرهنگ غربی و استکبار واکسینه کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی لایینی یادآور شد: زنده نگه داشتن فاطمیه زنده نگه داشتن ارزش‌هاست و باید برای انعکاس این ارزش‌ها در جامعه تلاش کنیم و فرهنگ اسلامی را که برگرفته از سیره و زندگی اهل بیت (ع) است در زندگی و جامعه پیاده کنیم تا سعادتمند شویم.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول