اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/قوی‌ترین مرد جهان با پیام رئیس مجلس و حضور وزیر اقتصاد تجلیل شد/

سلیمی: مدال قهرمانی جهان به تمام ملت ایران تعلق دارد

خبرگزاری فارس: قوی‌ترین مرد جهان با ارسال پیام علی لاریجانی رئیس قوه مقننه که توسط دهقان نماینده خانه ملت قرائت شد در استانداری مازندران تجلیل شد.

سلیمی: مدال قهرمانی جهان به تمام ملت ایران تعلق دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نشست دوشنبه شب شورای اداری استان مازندران با حضور بهداد سلیمی قوی‌ترین مرد جهان و وزیر اقتصاد رنگ و بویی ورزشی گرفت.
در این مراسم تعدادی از دستگاه‌های اجرایی مازندران و بانک‌های استان هدایایی را به بهداد سلیمی اختصاص دادند که استاندار مازندران از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا برای تجلیل از بهداد سلیمی جریان مردمی راه‌اندازی شود.
در این مراسم استاندار مازندران با ابراز خرسندی از حضور بهداد سلیمی و پدرش در نشست شورای اداری استان مازندران، حضور بهداد سلیمی را ارزشمند خواند.
سید علی‌اکبر طاهایی حضور سلیمی در میدان‌های جهانی را که امسال با عید غدیر مقارن شد، میمون و الهی تعبیر کرد و خاطرنشان کرد: سلیمی با ندای یا علی وزنه بزرگی را بالای سر برد و یک بار دیگر نام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا طنین‌انداز کرد.
وی با اعلام اینکه هدایای امروز به بهداد سلیمی جزیی خواهد بود، خاطرنشان کرد: هدایای اصلی به سلیمی در راه است.
استاندار مازندران از دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش خواست تا برای مراسم تجلیل از سلیمی پیش‌قدم شوند.
وزیر اقتصاد و امور دارایی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه بهداد سلیمی در رفتار و سکنات یک انسان نرمال و مخلص است، گفت: از پدر بهداد به خاطر تربیت فرزندی شایسته باید تشکر کرد.
شمس‌الدین حسینی حضور سلیمی در میدان ورزشی را یک فرصت ویژه برشمرد و تصریح کرد: تمام تلاش دشمنان برای تحریم برای جلوگیری از بروز استعدادها و فرصت‌های ایران اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه باید به بهداد سلیمی‌ها توجه ویژه شود، یادآور شد: دولت برای نخستین بار در جلسه هیئت وزیران سلیمی را به حضور پذیرفت و از وی به خاطر خدمات ورزشی‌اش تشکر کرد که در نوع خود بی‌نظیر بود.
وزیر اقتصاد و امور دارایی شان شورای اداری‌ها را شان هیئت وزیران برشمرد و بیان داشت: در این نشست که برای تجلیل از سلیمی منعقد شد به عنوان یک مازندرانی حضور یافتم.
حسینی ابراز خرسندی کرد که در میدان‌های ورزشی رکورد ایرانی‌ها توسط خود ایرانی‌ها شکسته شود و این مسئله در سنگین‌وزن وزنه‌برداری مشاهده شد.
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی که عضو فراکسیون ورزش خانه ملت نیز هست در این مراسم با پیام علی لاریجانی رئیس مجلس وارد مراسم تجلیل از بهداد سلیمی شد.
علیرضا دهقان پیام تبریک علی لاریجانی را در نشست شورای اداری مازندران در تجلیل از رکورد شکنی سلیمی در میدان وزنه‌برداری جهان قرائت کرد و از تمام کسانی که برای سلیمی زحمت کشیدند تشکر کرد.
بهداد سلیمی که با ابتکار روابط عمومی استانداری مازندران صحنه رکورد شکنی خود را یک بار دیگر از مونیتورینگ سالن شماره دو استانداری مازندران مشاهده کرد در سخنانی کوتاه گفت: مدال بهداد سلیمی فقط به سلیمی و خانواده‌اش تعلق ندارد.
وی با تاکید بر اینکه فقط در میدان ورزش وزنه‌برداری بهداد سلیمی مدال نگرفت، تصریح کرد: این مدال به تمام ملت ایران تعلق دارد.
سلیمی کسب مدال جهانی خود را مدیون خانواده خوب، مربیان و فدراسیون در کنار حمایت‌های معنوی اعتقادات دینی دانست و تصریح کرد: این کار فقط کار من نبوده است.
وی ابراز امیدواری کرد که کسب مدالش برای ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه داشته باشد.
قهرمان سنگین‌وزن جهان تاکید کرد: این مدال تلاش جمعی بوده است که توسط من دریافت شده است.
عزت‌الله اکبری نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست از تلاش سلیمی برای کسب قهرمانی جهان تشکر کرد و گفت: قرار است مجلس طی روزهای آینده از سلیمی دعوت کند.
وی تصریح کرد: شایسته است به نام بهداد سلیمی مجتمع ورزشی و فرهنگی تاسیس شود تا با ایجاد انگیزه معنوی سیر کسب مدال توسط جوانان ایران اسلامی ادامه یابد.
به گزارش فارس، در این نشست با پیشنهاد استاندار مازندران و پذیرش رئیس دانشگاه مازندران، بهداد سلیمی برای اشتغال به دانشکده تربیت بدنی دانشگاه مازندران پیوست.
پیرفلک فرماندار قائمشهر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سلیمی سرباز هست از مسئولان خواست تا مشکل خروج از کشور را برای وی حل کنند.
این مراسم با اهدای لوح تقدیر به سلیمی پایان یافت.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول