اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن منهای 78 کیلوگرم

بانوی قمی به مدال برنز جودو قهرمانی کشور دست یافت

خبرگزاری فارس: بانوی جودوکار قمی موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز رقابت‌های جودو قهرمانی بانوان کشور شد.

بانوی قمی به مدال برنز جودو قهرمانی کشور دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قم در بین ورزش‌های مختلفی که در این استان فعال است در رشته‌های رزمی طرفداران خاصی دارد و تعداد ورزشکاران بی‌شماری در رشته‌های رزمی به صورت جدی و در سطح حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

در این بین حضور بانوان نیز در رشته‌های رزمی از نکات جالب و قابل توجه است و ورزش‌هایی نظیر کاراته، تکواندو، جودو،‌ ووشو و سبک‌های مختلف ورزش‌های رزمی از جمله رشته‌هایی هستند که بانوان قمی در آن در سطح قهرمانی به ورزش می‌پردازند.

در طول سال نیز بانوان ورزشکار قمی در رشته‌های مختلف رزمی به پیکارهای قهرمانی و لیگ این رشته‌ها اعزام می‌شوند و در سال جاری موفقیت‌های قابل توجهی را در سطح لیگ و قهرمانی کشور برای ورزش استان قم به ارمغان آورده‌اند.

یکی از رشته‌هایی که بانوان موفقی در آن فعالیت می‌کنند، رشته ورزشی جودو است که رقابت‌های آن در سطح قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف به میزبانی تهران و در سالن شهید افراسیابی برگزار شد که حاصل تلاش تیم اعزامی بانوان قم یک نشان برنز بود.

در حالی که با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز لرستان قهرمان مسابقات جودو بانوان کشور شد، برای تیم اعزامی هیئت جودو بانوان قم یک نشان برنز به دست آمد که این مدال را سیما شاهزاده‌حمزه در وزن منهای 78 کیلوگرم به دست آورد.

این بیستمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی کشور در بخش بانوان بود که با شرکت برترین‌های این رشته ورزشی در تهران برگزار شد و با دعوت صورت گرفته از سوی فدراسیون جودو و کوراش با حضور 135 جودوکار به انجام رسید و قهرمانان و افراد برتر اوزان مختلف خود را شناخت.

در این دوره از رقابت‌ها جودوکاران 24 استان حضور داشتند که در نهایت تیم اعزامی هیئت جودو استان قم توانست با کسب یک نشان برنز به کار خود پایان دهد در حالی که تیم‌های لرستان، همدان و تهران در سکوهای اول تا سوم ایستادند.

در وزن منهای 78 کیلوگرم که تنها نشان برنز برای تیم قم به دست آمد، سیما شاهزاده‌حمزه بانوی جودوکار قمی با وجود ارائه مبارزات دیدنی، بعد از سحر چغلوند از تیم هیئت جودو لرستان و آنا براتی از تیم هیئت جودو خراسان رضوی همراه با زهرا نوراللهی از استان اصفهان در جایگاه سوم مشترک ایستاد و به مقام سوم و نشان برنز رسید.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول