اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

کاراته‌کار قزوینی مدال قهرمانیش را تقدیم رهبری کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: بهمن عسگری کاراته‌کار استان و تیم ملی کشورمان پس از کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی مالزی، مدالش را تقدیم رهبر معظم انقلاب کرد.

کاراته‌کار قزوینی مدال قهرمانیش را تقدیم رهبری کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: بهمن عسگری کاراته‌کار شایسته و ارزنده استان و تیم ملی کشورمان پس از کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی مالزی، مدالش را تقدیم رهبر معظم انقلاب کرد.
وی ادامه داد: عسگری کاپیتان تیم ملی کاراته امید کشورمان پس از درخشش خیره کننده در مسابقات قهرمانی جهان در مالزی و کسب مدال طلای وزن 68- کیلوگرم، در مقابل خبرنگاران داخلی و خارجی اعلام کرد به دلیل عشق و علاقه فراوان به مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، مدال طلای خود را تقدیم ایشان می‌کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به نایب قهرمانی تیم ووشو قزوین اظهار کرد:
تیم ووشو استان عنوان نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور سبک نن شائولین چوان را به دست آورد.
وی توضیح داد: مسابقات ووشو قهرمانی کشور سبک نن شائولین چوان که با حضور 600 ورزشکار از سراسر کشور در استان گلستان برگزار شده بود که با کسب عنوان نایب قهرمانی برای تیم استان به پایان رسید.
محمودی اعلام کرد: تیم ووشو استان قزوین به منظور آمادگی بیشتر برای حضور مقتدرانه در مسابقات انتخابی تیم ملی قهرمانی آسیا که از اول آبان ماه در شهر زنجان برگزار می‌شود در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش تالو وساندا با کسب مجموع 14 طلا، 12 نقره و 21 برنز نایب قهرمان ووشو کشور شد.
وی یادآور شد: این دوره از مسابقات به دلیلی نزدیکی با مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور تمام استان‌های کشور برگزار شد و مدال‌های به دست آمده در بخش ساندا هفت طلا ، هفت نقره و هشت برنز و در بخش تالو هفت طلا، پنج نقره و 13 برنز است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطر نشان کرد: هدایت تیم استان قزوین را در بخش ساندا منصور نوروزی و در بخش تالو فرهاد افقی به عهده داشتند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول