اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت جانبازان ورزشکار صورت گرفت

موفقیت جانباز قمی در کسب 3 مدال قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: دوومیدانی‌کار جانباز قمی موفق به کسب سه نشان طلا و نقره پیکارهای قهرمانی کشور شد.

موفقیت جانباز قمی در کسب 3 مدال قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یازدهمین دوره مسابقات ورزشی جانبازان قهرمانی کشور کشوری در رشته دوومیدانی در شهرستان چابهار به انجام رسید که با درخشش ورزشکار اعزامی قم در رشته دوومیدانی همراه بود.

در این دوره از مسابقات ورزشی جانبازان قهرمانی کشور در چابهار، ورزشکاران جانباز اعصاب و روان کل کشور در شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که از قم تنها رضا ترابی در رشته دوومیدانی موفق به کسب سه مدال شد.

این دوره از مسابقات در حالی به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چابهار برگزار شد که شرکت‌کنندگان در رشته دوومیدانی در دو کلاس پزشکی خفیف و متوسط برای کسب عناوین اول تا سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم ورزشکاران جانباز قمی نیز که یکی از تیم‌های همیشه حاضر در این مسابقات به شمار می‌رود همه ساله با ترکیبی کامل و متشکل از بهترین‌های دوومیدانی جانبازان قم با حریفان خود به رقابت می‌پردازد و از قضا در این دوره نیز درخشش قابل توجهی داشت.

در این رقابت‌ها که با شرکت برترین‌های کشور از استان‌های مختلف در سطح بسیار بالایی در چابهار برگزار شد، رضا ترابی جانباز ورزشکار با سابقه قم پر افتخارترین ورزشکار قمی بود که به تنهایی توانست سه مدال در مواد مختلف را از آن خود کند.

رضا ترابی موفقیت‌های خود در راه کسب مدال از پیکارهای دوومیدانی قهرمانی ویژه جانبازان اعصاب و روان قهرمانی کشور در شهرستان چابهار را در رشته‌های پرتاب وزنه، پرتاب توچ و دو مسافت 800 متر به دست آورد.

در ماده پرتاب وزنه رضا ترابری سایر رقبای خود از استان‌های مختلف را با شایستگی پشت سر گذاشت و توانست با کسب عنوان نخست و قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی، نشان طلای این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

این ورزشکار ارزنده در ماده پرتاب توپ نیز با بهترین عملکرد در مقایسه با سایر حریفان شرکت‌کننده، در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب مقام قهرمانی شد، ضمن اینکه در دو مسافت 800 متر به مقام نایب قهرمانی و نشان نقره قناعت کرد.

این در حالی است که از تیم هیئت جانبازان قم پنج دوومیدانی کار در رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی جانبازان کشور ویژه جانبازان اعصاب و روان شرکت کردند که در نهایت تنها رضا ترابی ورزشکار موفق سال‌های اخیر دوومیدانی جانبازان قم، موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول