اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان:

جایگاه جاده تندرستی در استان اصفهان خالی است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: از مهم‌ترین اهداف این هیئت برای سال جاری می‌توان به ایجاد جاده تندرستی اشاره کرد.

جایگاه جاده تندرستی در استان اصفهان خالی است

زهرا امین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: جاده تندرستی جاده‌ای است به طول دست‌کم دو کیلومتر که علاوه بر داشتن آسفالت اختصاصی و فضای سبز باید از شرایط یک محیط مناسب برای پیاده‌روی نیز برخوردار باشد.

وی در مورد تقویم ورزشی هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان در سال 1391 با بیان اینکه این تقویم در حال تدوین است، بیان داشت: برای هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان برپایی زیر‌ساخت‌های ورزشی از اهمیت زیادی برخوردار است.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان اشاره‌ای به گردهمایی رؤسای هیئت‌های ورزش همگانی شهرستان‌های استان کرد و گفت: در این مراسم عملکرد تمام هیئت‌های همگانی مشخص و قرار شد که این هیئت‌ها در هر سه ماه گزارشی از عملکرد خود برای هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان بفرستند تا برنامه‌ریزی‌ها برای پیش‌برد ورزش‌ همگانی استان اصفهان با دقت بیش‌تری انجام شود.

وی برپایی خانه کودک را در سال پیش رو از طرف هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان بسیار مهم‌ ارزیابی و تصریح کرد: راه‌اندازی خانه‌ کودک از طرف این هیئت با جدیت دنبال می‌شود.

امین تأکید کرد: توسعه ایستگاه‌های صبحگاهی از دیگر برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان است که در این مورد تلاش می‌کنیم ظرفیت ایستگاه‌ها را به سه برابر فعلی افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه شهرداری برای توسعه ورزش‌های همگانی می‌تواند از برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان حمایت کند، اظهار داشت: در صورت حمایت‌های شهرداری از ورزش‌های همگانی شاهد جهش زیباتری در ورزش همگانی هستیم.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: در صورت حمایت نشدن از سوی شهرداری توسعه ورزش‌های همگانی را در مراکزی مانند مساجد و یا دانشگاه‌ها ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول