اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

دفاع از ولایت مهم‌ترین برتری حضرت فاطمه(س) بود

خبرگزاری فارس: معاون گزینش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: ولایت‌پذیری و دفاع از ولایت مهم‌ترین برتری حضرت فاطمه(س) بود.

دفاع از ولایت مهم‌ترین برتری حضرت فاطمه(س) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سیداحمد تقوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران در جمع نمازگزاران این شهرستان با اشاره به شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: در رابطه با حضرت فاطمه (س) از دو دیدگاه و نظر می‌توان سخن گفت.

وی شخص و شخصیت حضرت فاطمه (س) را دو مقوله جدا از هم دانست و افزود: شناخت شخصی و شناسنامه‌ای حضرت فاطمه (س) کار سهل و آسانی بوده و تمام مشخصات شخصی ایشان در تاریخ ذکر شده است.

تقوی با بیان اینکه آنچه به حضرت فاطمه زهرا (س) امتیاز و برتری می‌دهد شخصیت ایشان است، ادامه داد: حضرت فاطمه (س) سیده زنان عالم از اول تا قیام قیامت است.

معاون گزینش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) متعلق به مکان، زمان، قوم و نژاد خاصی نبوده بلکه متعلق به همه جهانیان است.

تقوی ابراز داشت: حضرت فاطمه(س) الگو و سرمشق همه انسان‌ها در تمام عصرها بوده که همه باید به ایشان اقتدا کنند.

وی با نقل حدیثی از امام زمان (عج) در رابطه با حضرت فاطمه(س) یادآور شد: حضرت مهدی(عج) حضرت فاطمه(س) را در تمامی موارد الگو و سرمشق خود اعلام کرده‌اند.

تقوی حضرت فاطمه(س) را دردانه و نادره خلقت دانست و گفت: ایشان انتخاب‌شده خداوند هستند و نامشان بر سردر بهشت نوشته شده است.

این مقام مسئول در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با طرح سئوالی مبنی بر رمز و راز شخصیت، عظمت و بزرگی حضرت فاطمه(س) در چیست، بیان داشت: راز و رمز بزرگی شخصیت حضرت فاطمه(س) در عمل و گزینش‌های ایشان نهفته است.

تقوی در ادامه تصریح کرد: مهم‌ترین امتیاز و برتری حضرت فاطمه(س) دفاع از امامت و ولایت علی(ع) بود.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین امتیاز حضرت فاطمه(س) دفاع از امامت و ولایت بوده و مردم ولایتمدار ایران اسلامی در همه صحنه‌ها ولایتمداری و عشق به ولایت را به رخ جهانیان کشانده‌اند.

تقوی افزود: ولایتمداری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مراحل مختلف در دفاع از ولایت به منصه ظهور رسید.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول