اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

مقام علمی حضرت فاطمه(س) تبیین شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: مقام علمی حضرت فاطمه زهرا(س) برای اقشار مختلف مردم تبیین شود.

مقام علمی حضرت فاطمه(س) تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه میاندوآب با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای شناخت بیشتر آن حضرت است تا با شناخت و بصیرت نسبت به شخصیت ایشان از زندگی و سیره آن بزرگوار درس بگیریم.

وی افزود: بسیاری از ابعاد شخصیتی آن حضرت مورد غفلت واقع شده و برای مردم شناخته شده نیست از این رو مقام علمی آن حضرت یکی از این موارد است که باید مورد توجه اساتید حوزه و دانشگاه قرار گیرد.

قهرمانی با تاکید بر توجه به بعد سیاسی زندگی آن حضرت گفت: ایشان در بعد سیاسی کمال وفاداری به ولایت و رهبری زمان خود را نشان دادند و بر این امر تاکید می‌کردند.

وی خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ایشان در خطبه فدکیه مواضع خود را بیان کرده و از ولایت و رهبری دفاع کردند چرا که اندیشه سیاسی آن حضرت بر پایه ولایتمداری و پایداری استوار بود و در زندگی خود نیز همواره بر این موضوع تاکید داشت.

قهرمانی در ادامه تحقق شعار امسال را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: کشور ایران دارای ظرفیت‌های زیادی است که با استفاده درست از این ظرفیت‌ها و حمایت از تولید‌کنندگان داخلی و استفاده از نیروی‌های توانمند می‌توان به کشور قدرتمند اقتصادی در منطقه تبدیل شد.

وی اضافه کرد: ارتقا کیفیت تولیدات داخلی عاملی مهم در ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی است که این امر می‌تواند، چرخ‌های صنعت و تولید را با سرعت بیشتری به حرکت درآورد.

امام جمعه میاندوآب مشکل بیکاری جوانان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: با دست‌یابی به شعار امسال مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌توانیم در حل مشکل بیکاری نقش‌آفرین باشیم.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول