اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب قم:

خون شهدا موجب تقویت راه مقاومت خواهد شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) استان قم بیان کرد: خون شهدا موجب تقویت راه مقاومت و راه ایستادگی است.

خون شهدا موجب تقویت راه مقاومت خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی مهدوی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر پاک سه شهید سپاه علی‌ابن‌ابیطالب قم اظهار داشت: شهدا شمع محفل عالم بشریت هستند و باید به خاطر کسب این رتبه توسط ایشان به خانواده آنان و ملت قهرمان ایران تبریک و تسلیت عرض کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه گروهی از سپاهیان استان قم در اوایل تابستان سال 90 برای ایجاد امنیت و دفاع از ایران اسلامی به مرزهای منطقه شمال غرب کشور اعزام شدند اعلام کرد: جمعی از سپاهیان سپاه علی‌ابن‌ابیطالب استان قم با حضور خود در منطقه صفر مرزی و کوه‌های جاسوسان توانستند دشمنان ایران اسلامی را فراری و به سزای اعمال خود برسانند.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) استان قم با اشاره به دیگر شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه شمال غرب کشور بیان کرد: شهیدانی که امروز به روی دستان ملت قهرمان و شهیدپرور ایران است، همرزمان همان شهدایی هستند که در گوشه و کنار این خاک اسلامی در خون خود غلتیده‌اند.

وی با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی فرزندان قیام 15 خرداد و حماسه‌های 22 بهمن، 9 دی و 12 اسفند هستند اظهار کرد: اگر چه از شهادت این بزرگواران ناراحت هستیم، اما خون این شهیدان باعث تقویت روحیه مقاومت، ایستادگی و ایثار خواهد شد و ملت ایران را پایدارتر و استوارتر از گذشته خواهد کرد چرا که شهادت آرزوی همه‌ مردان خدا است.

مهدوی‌نژاد با اشاره به آغاز سال نو و فرا رسیدن فصل بهار عنوان کرد: بهار واقعی نزد شهدا است و خواسته‌ قلبی همه‌ ما، زندگی در جوار این شکوفه‌های بهاری است.

وی در پایان با بیان اینکه هر قطره خون شهید حاوی دریایی از مفاهیم و پیام‌هاست اعلام کرد: پیام خون شهیدان، دعوت از مردم برای ایستادگی، مقاومت، رشادت و ایثار است و همین امر باعث خواهد شد تا ملت ایران هیچگاه در برابر دشمن سر خم نکند.

انتهای پیام/ک10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول