اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی فارس:

آسمان شیراز در زادروز سعدی نیمه ابری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی فارس گفت: هوای شهر شیراز در زادروز سعدی شیرازی کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد، غبارآلود و با احتمال رگبار و رعد و برق خفیف و پراکنده است.

آسمان شیراز در زادروز سعدی نیمه ابری است

عبدالکریم جامع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی بیانگر فعالیت نسبی زبانه کم‌فشار طی امروز و فردا برروی استان فارس است.

وی افزود: طی امروز و فردا جو استان فارس رو به پایداری می‌رود که باعث افزایش غبار و خنک شدن نسبی هوا می‌شود.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه در شبانه روز آینده آسمان این استان کمی تا نیمه ابری، با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده است، تصریح کرد: شیراز در زادروز شیخ اجل سعدی شیرازی آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید، غبارآلود و احتمال رگبار و رعد و برق خفیف و پراکنده است.

وی اضافه کرد: آسمان شمال استان فارس نیز فردا جمعه کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید، غبارآلود و رگبار و رعد و برق به صورت پراکنده است.

جامع همچنین آسمان جنوب فارس را فردا جمعه نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و غبارآلود عنوان کرد.

مدیرکل هواشناسی فارس در ادامه شهرستان لامرد را دارای بیشترین درجه هوا در استان فارس دانست و گفت: در شبانه‌روز گذشته لامرد با بیشینه دمای 30 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و صفاشهر با کمینه دمای یک‌ درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط این استان بوده‌اند.

وی افزود: دمای هوا هم‌اکنون در شیراز 17 درجه سانتی‌گراد است که پیش‌بینی می‌شود در گرم‌ترین ساعت‌های روز، درجه هوای این شهر به 23 درجه سانتی‌گراد برسد.

جامع خاطرنشان کرد: فردا جمعه نیز دمای هوای شیراز در خنک‌ترین ساعت‌های روز به 10درجه و در گرم‌ترین ساعت‌ها به 25درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

انتهای پیام/ر20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول