اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انزلی:

اتمام پروژه‌های نیمه تمام انزلی در اولویت است

خبرگزاری فارس: فرماندار انزلی گفت: به پایان رساندن پروژه‌های نیمه تمام سفرهای هیئت دولت در انزلی اولویت کار مدیران است.

اتمام پروژه‌های نیمه تمام انزلی در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سعادتمند داودی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه در نوروز امسال تعداد 990 هزار نفر از انزلی بازدید کردند، اظهار کرد: به دلیل وضعیت جوی نسبت به سال گذشته یک هزار نفر کاهش مسافر داشتیم.

وی، با اشاره به سال تولید ملی افزود: بسترها و زمینه‌ها برای رسیدن به این هدف در کشور فراهم است و مقام معظم رهبری دستورات زیادی برای نهضت علمی بیان فرمودند که ثمرات آن در توسعه و تولید علم مشاهده می‌شود.

فرماندار انزلی با بیان اینکه در سال 92 قطار رشت‌-‌انزلی باید به بهره‌برداری برسد، ابراز کرد: باید با تمام توان برای تحقق این امر و شعار مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

وی، درباره خدمات‌رسانی به روستاها بیان کرد: انزلی دومین شهر پرجمعیت استان است و نباید اجازه دهیم روستاهای ما مشکل آب و برق و مدرسه داشته باشند.

داودی، از دیدار مردمی در روستاهای انزلی خبر داد و افزود: دیدار مردمی برای برطرف کردن مشکلات روستاها انجام می‌شود و مدیران اداره‌ها باید موارد را پیگیری کنند و گزارش آن را نیمه دوم سال ارائه دهند.

وی، به پایان رساندن پروژه‌های نیمه تمام سفرهای هیئت دولت را اولویت فرمانداری انزلی ذکر کرد و افزود: انجام پروژه‌هایی که از محل اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان نیمه تمام مانده بودند در اولویت بعدی قرار دارند.

معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار انزلی نیز در این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه، از شهروندان انزلی خواست تا در مراسم‌های بزرگداشت بانوی بزرگ اسلام حضوری باشکوه داشته باشند.

سید مهدی جعفری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس افزود: مردم با خلق حماسه حضور انتخابات پرشوری را پشت سر گذاشتند و امیدواریم با همدلی در راستای خدمت بیشتر به شهروندان برای توسعه شهرستان گام برداریم.

در این جلسه هر یک از مدیران حاضر به ارائه گزارشی از فعالیت و عملکرد دستگاه خود پرداختند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول