اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 کشور:

قیمت امسال خرید گندم حدود 400 تومان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 کشور گفت: پیش‌بینی می‌شود قیمت خرید گندم حدود 400 تومان در سال جاری باشد.

قیمت امسال خرید گندم حدود 400 تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سرپرستی بانک کشاورزی در مازندران، جلسه هماهنگی خرید گندم استان مازندران با حضور بهشتی مدیر شعب بانک کشاورزی، برات کریمی مدیر اداره شعب بانک ملی، افرازه مدیرعامل شرکت غله، ناصحی معاون دفتر امور اقتصادی استانداری و رئیس اتحادیه خبازان در سالن کنفرانس بانک کشاورزی برگزار شد.

در ادامه این نشست، رضا افرازه مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 کشور گفت: تمام گندم تولیدی استان باید توسط بخش خصوصی خریداری شود و برای این کار باید بدانیم چقدر گندم در استان تولید می‌شود و چقدر متولی خرید وجود دارد.

افرازه افزود: مصرف گندم در استان در بخش خبازی 300 هزار تن است و پیش‌بینی می‌شود قیمت خرید گندم حدود 400 تومان در سال جاری باشد.

محمدتقی بهشتی مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران نیز درباره جایگاه بانک کشاورزی در استان و نقش آن در توسعه استان مطالبی ارائه کرد.

مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان مازندران توجه ویژه بانک کشاورزی به طرح توسعه بخش کشاورزی را از راهبردهای مهم سال جاری این بانک بر شمرد.

بهشتی در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد هماهنگی بیشتر بانک‌های استان برای خرید گندم با توجه به حجم تولید استان اشاره کرد و گفت: باید تسهیلات هدفمند و با نظارت دقیق توزیع شود تا روند کار تسریع پیدا کند.

انتهای پیام/30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول