اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی منطقه قروه خبرداد

کشف و ضبط 67 کیلوگرم انواع مواد مخدر در قروه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی قروه ازکشف و ضبط نزدیک به 67 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

کشف و ضبط 67 کیلوگرم انواع مواد مخدر در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حسین چراغی ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان قروه با اعلام این خبر اظهار داشت: این میزان در مقایسه در سال قبل از آن 15 درصد افزایش دارد.

وی از انهدام 4 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در قروه خبر داد و گفت: در همین زمینه 470 نفر دستگیر و 27 دستگاه خودرو  کشف و مصادره شد.

فرمانده انتظامی منطقه قروه تصریح کرد: بیش از 80 درصد کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قروه پیش از قرار گرفتن در چرخه توزیع کشف و ضبط شده است.

فرماندار قروه نیز در این جلسه مقابله با اعتیاد را از اولویت‌های شورای مبارزه با مواد مخدر در سال جاری عنوان کرد و گفت: راهکارهای فعال‌سازی و کارآمدتر کردن شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور صاحب‌نظران بررسی خواهد شد.

نادر فخری استفاده از توان و ظرفیت تشکل‌های غیردولتی را در مقابله با اعتیاد بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: این تشکل‌ها تجربه‌های ارزنده‌ای در این راستا داشته‌اند.

انتهای پیام/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول