اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه عاشورا:

سپاه فلسفه وجودی خود را صیانت از دستاوردهای انقلاب تفسیر می‌کند

خبرگزاری فارس: سپاه عاشورا امروز با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه فلسفه وجودی خود را صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی معنا و تفسیر می‌کند.

سپاه فلسفه وجودی خود را صیانت از دستاوردهای انقلاب تفسیر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در نسخه نمابر شده این بیانیه به دفتر فارس آمده است: دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فرمان بزرگ پاسدار اسلام ناب محمدی (ص)، حضرت امام خمینی (ره) است.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بنا بر تدابیر استراتژیک رهبر کبیر انقلاب اسلامی تشکیل یافت تا بتواند فلسفه وجودی خود را صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی معنا و تفسیر کند، دستاوردهایی که محصول خون هزاران شهید گلگون کفن ایران اسلامی بوده و این میراث معنوی چیزی نبود جز "استقلال"، اعم از فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و تکنولوژیک، "آزادی" از یوغ ستم استکبار جهانی و طواغیت مدرن و "جمهوری اسلامی" که بیانگر سیستم حکومتی نوین به نام مردم‌سالاری دینی بود که سکاندار این کشتی پهناور، ولایت فقیه است، نیست.

این بیانیه افزوده است: انقلاب اسلامی همواره در طول سه دهه گذشته مورد تهدید نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نرم شده است و سپاه پاسداران توانسته است دوشادوش دیگر نیروهای مسلح ارزشی و مکتبی به عنوان بازوان توانمند ولایت فقیه از مرزهای جغرافیایی و آرمانی صیانت و حفاظت کند.

در ادامه بیانیه آمده است: امروز اگر سپاه همواره مورد تهدید رسانه‌های استکبار جهانی واقع می‌شود، به خاطر نقش کلیدی سپاه است که توانسته است کلیه حرکات شیطنت‌آمیز ایادی استکبار جهانی را در حوزه جنگ نرم رصد کرده و در خنثی‌سازی توطئه‌های شیطانی آنها برآید.

این بیانیه افزوده است: سپاه پاسداران در سالروز تاسیس این نهاد مقدس بار دیگر با امام شهدا و شهدای امام عهد می‌بندد که تحت زعامت دیده‌بان بیدار انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا.... خامنه‌ای (حفظ ا... تعالی) در دفاع از آرمان‌های مقدس شهدا و حریم ولایت تا زمانی که بتواند پرچم انقلاب اسلامی را به دست حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) بسپارد از پا ننشیند و بی‌تردید این تنها پرچمی است که در سراسر جهان هستی به اهتزاز در خواهد آمد چنانکه تحولات اخیر منطقه طلیعه حکومت صالحان بر روی زمین است، الیس الصبح بقریب.

انتهای پیام/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول