اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گناباد:

جامعه اسلامی نیاز به فرهنگ حضرت زهرا(س) دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گناباد گفت: جامعه اسلامی نیاز به فرهنگ حضرت زهرا(س) دارد و این در حالی است که در گناباد، روحانیون در برپایی جلسات پیش‌گام هستند.

جامعه اسلامی نیاز به فرهنگ حضرت زهرا(س) دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی ظهر امروز در جمع برخی از روحانیون گناباد در دفتر امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: اعزام مبلّغ به روستاها، برنامه‌ریزی برای مراسم روز شهادت با حضور حدود 30 هیئت در مصلی گناباد و شهر بیدخت و کاخک و برگزاری مراسم‌های محوری در مساجد، سیاه‌پوشی معابر توسط شهرداری مجمع امور صنفی و هیئت‌ها از جمله مواردی بوده که در ایام دهه فاطمیه تدارک دیده شده، گر چه برنامه‌های خودجوش مردم فراتر از این موارد است.

در ادامه نماینده آیت‌الله وحیدخراسانی نیز اظهار داشت: با توجه به تلاش‌های انجام شده، ایام عزاداری فاطمیه بین‌المللی شده است.

حجت‌الاسلام فاضلی گفت: امروز مکتب اسلام به صورت جدی مورد هجمه قرار گرفته که در مقابل آن باید توجه به شعور فاطمی نیز انجام گیرد.

فاضلی ادامه داد: خطبه فدکیه ایشان که محور وحدت است ثبت ملی در یونسکو شده و نیکو و پسندیده است که در ایام فاطمیه مطرح شود.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول