اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

حضرت زهرا (س) جامع‌ترین سند آبرو و عفت زنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: حضرت زهرا(س) جامع‌ترین سند آبرو و عفت زنان جامعه است که تبعیت از آن می‌تواند جامعه ما را از گرفتاری‌های متعدد نجات دهد.

حضرت زهرا (س) جامع‌ترین سند آبرو و عفت زنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی چهارشنبه شب در اولین نشست تخصصی آسیب‌های اجتماعی حوزه بانوان در شهرستان خلخال اظهار داشت: بهترین الگوی زن ایرانی و بانوی اسلامی حضرت ام‌ابیها (س) است که خصوصیات اخلاقی و عرفانی آن حضرت اصلی‌ترین محور حرکت برای زندگی در جامعه ماست.

وی با اشاره به اینکه دین اسلامی دینی ضابطه‌مند در خصوص پوشش اسلامی و اخلاقی دینی است خواستار بهره‌جویی بانوان در ایام فاطمیه از محضر اساتید دینی و اخلاقی در مساجد شد. فرماندار خلخال افزود: باید خصوصیات برتر حضرت فاطمه زهرا (س) در زندگی امروزی زنان جامعه ما جلوه‌گری کند.

در این مراسم حجت‌الاسلام محسن محسنی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال نیز با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود از تعامل این اداره به نهاد آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: در مراسمات و سخنرانی‌ها در مدارس رویکرد آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان در خصوص آسیب‌های اجتماعی از سوی روحانیت دنبال خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مشاور فرماندار و مسئول کمیته بانوان و خانواده فرمانداری خلخال نیز به آسیب‌های موجود در جامعه امروزی اشاره کرد و خواستار توانمند ظاهر شدن مربیان امور تربیتی مدارس، مشاوران و معلمان در راستای آگاه‌سازی نسل جوان در مدارس شد.

نسرین موسوی افزود: مادران و بانوان به دلیل اینکه با فرزندان و اجتماع رابطه تنگاتنگ دارند بهتر می‌توانند در کاهش آسیب‌ها فعالیت نمایند.

وی اظهار داشت: راهکارهای پیشنهاد شده توسط بانوان در این نشست بعد از بررسی عملیاتی خواهد شد.

این مسئول در پایان سخنان خود بیان داشت: تحکیم خانواده، تقویت روابط عاطفی و روحی خانواده‌ها و تقویت بنیان خانواده از سوی والدین در کنار فرزندان می‌تواند از بروز مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در اولین نشست تخصصی آسیب‌های اجتماعی حوزه بانوان خلخال مباحث اعتیاد، طلاق، ازدواج‌های ناموفق، سنین کم ازدواج، همسرآزاری، کودک آزاری، سالمند آزاری، خشونت بر علیه زوجین و همسران، انحرافات اجتماعی و معضل استفاده از تلفن همراه در مدارس متوسطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای آن به منظور تدوین برنامه‌های مدون در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی به کمیته بانوان فرمانداری ارائه شد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول