اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان:

بهبود اقتصاد، سلامت جامعه را به دنبال خواهد داشت

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان سمنان گفت: بهبود اقتصاد و سلامت آن در نهایت سلامت جامعه را به دنبال خواهد داشت.

بهبود اقتصاد، سلامت جامعه را به دنبال خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز نخستین جلسه کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان در سال جاری در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن این استان تشکیل شد.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان سمنان در این جلسه گفت: باید با تلاش، کوشش و حرکت‏های مناسب و درست قاچاق کالا و ارز را در کشور و استان سمنان به حداقل رساند.

علی‏اصغر جمعه‏ای افزود: بهبود اقتصاد و سلامت آن، سلامت جامعه را به دنبال خواهد داشت و می‏تواند باعث کیفیت مطلوب کالاهای تولید داخل شود.

وی کیفیت و قیمت مناسب را باعث اقبال مردم در خرید کالاهای داخلی دانست و اظهار داشت: همه مکلف هستیم تا از شعار امسال حمایت کنیم، چرا که حمایت از این شعار، حمایت از تولید، کار و کارگری است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان سمنان اضافه کرد: حمایت از پیام نورزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حقیقت باعث تولید مطلوب‏تر کالاهای داخلی می‏شود.

جمعه‏ای یادآور شد: اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان سمنان با تمام قوا آماده مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان است.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول