اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ارشاد:

8 تالار مرکزی در استان‌های کشور امسال به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به طرح مطالعه و احداث 15 باب تالار مرکزی در 15 مرکز استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم امسال هشت تالار به بهره‌برداری برسد.

8 تالار مرکزی در استان‌های کشور امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدمهدی فداکار صبح امروز در بازدید از پروژه تالار مرکزی "مرحوم کردان" با بیان اینکه این پروژه از سری سازه‌های فرهنگی بود که بیشترین پاسخگویی را داشتیم، اظهار داشت: تمام سعی ما بهره‌برداری از پروژه تالار مرکزی در ساری بود که بخشی از این پیگیری‌ها به لحاظ حساسیت در عنوان آن بود.

وی به پیگیری‌های مستمر استاندار مازندران در اجرا و نیز بهره‌برداری پروژه تالار مرکزی اشاره کرد و یادآور شد: بخشی از مشکلات پروژه تالار مرکزی مازندران بحث تامین اعتبار بود.

فداکار با اعلام اینکه مشکل مالی پروژه فرهنگی تالار مرکزی مازندران حل شده است، تصریح کرد: پرداخت اعتبار برای تکمیل پروژه تالار مرکزی مازندران تا 15 روز دیگر انجام می‌شود.

این مسئول پیشرفت فیزیکی تالار مرکزی در مازندران را بیشتر از بقیه پروژه‌های از این دست در سطح کشور دانست و اظهار داشت: وزارت ارشاد آماده پرداخت اعتبار پروژه تالار مرکزی مرحوم کردان است.

وی ادامه داد: بخشی از این اعتبارات از بودجه سال 90 است که تا پایان تیرماه سال جاری تامین می‌شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کیفی‌سازی پروژه‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: پروژه‌های تالار مرکزی در دیگر استان‌ها با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی روبه‌رو است.

وی پیگیری‌های خود را در بهره‌برداری به موقع پروژه‌های فرهنگی به صورت ماهانه اعلام کرد و ابراز داشت: تالار مرکزی در قم به لحاظ نبود فضای مناسب از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است.

فداکار به روان‌سازی کار در اجرای پروژه‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: صورت وضعیت پیش‌پرداخت‌ها به درستی انجام شود تا در چرخه مالی با مشکل مواجه نشود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به طرح مطالعه و احداث 15 باب تالار مرکزی در 15 مرکز استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال هشت تالار به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تالار مرکزی شهرهای قم، ساری، یاسوج، اراک، رشت، یزد، کرمان و ارومیه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

این مسئول در ادامه بازدید خود از پروژه‌های فرهنگی ملی از کتابخانه مرکزی بازدید کرد و گفت: کار مناقصه کتابخانه مرکزی ساری انجام و تا روزهای آینده پیمانکار انتخاب می‌شود.

وی اذعان داشت: ابتدای خرداد ماه سال جاری کار اجرایی پروژه کتابخانه مرکزی انجام می‌شود.

به گزارش فارس، پروژه تالار مرکزی مازندران دارای سه سالن که شامل یک سالن 800 نفری و دو سالن 200 نفری است که بر اساس اظهارات پیمانکار دو سالن این مجموعه تکمیل شده است.

انتهای پیام/ر10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول