اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تعاون روستایی گلستان:

عدالت اجتماعی در سایه معنویت و تلاش حاصل می‎شود

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان تعاون روستایی گلستان گفت: برای رسیدن به عدالت اجتماعی باید تلاش همگانی و معنویت در جامعه افزایش پیدا کند.

عدالت اجتماعی در سایه معنویت و تلاش حاصل می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام حسن عرفانی‎جمارانی صبح امروز در جلسه شورای اداری سازمان تعاون روستایی استان گلستان با بیان اینکه برای رسیدن به عدالت اجتماعی در جامعه باید تلاش همگانی صورت گیرد اظهار داشت: دنیایی که در آن زندگی می‎کنیم جاودانه نیست و همه ما همواره در معرض آزمون و آزمایش هستیم.

وی تصریح کرد: همه ما در این دنیای فانی مؤاخذه و پاداش می‎گیریم هر چند که به ‎طور کامل به اعمال‎مان رسیدگی نمی‎شود اما باید بدانیم دنیا دار مجازات است و نباید بهشتی که خداوند تبارک و تعالی آن را در کتاب قرآن به ما وعده داده به بهایی اندک بفروشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان تعاون روستایی گلستان بیان داشت: اکنون که در ابتدای سال قرار داریم محاسبه نفس کنیم و آنچه خداوند، پیامبران و ائمه معصومین از ما خواسته‎اند عمل کنیم تا خدایی ناکرده شرمنده خون شهدایی که از جان و مال خود در راه خدا و نجات انسان‎ها گذاشته‎اند، نشویم.

عرفانی‎جمارانی متذکر شد: همه امور با سعی و تلاش، وقت گذاشتن و دقت‎ نظر به نتیجه مطلوب می‎رسند لذا باید توجه داشته باشیم که سرانجام کارمان خیر باشد و خدا را در همه مراحل به یاد داشته باشیم تا از این آزمون‎ها سربلند بیرون آئیم.

وی تاکید کرد: مقام و منصب‎ها برای هیچ کسی پایدار نیست که اگر چنین بود هیچگاه به دست من و شما نمی‎رسید پس باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است تلاش کنیم تا رضای خدا و مردم را فراهم کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تعاون روستایی گلستان یادآور شد: مردم ما شایسته خدمات خوب و ارزنده هستند چرا که آنها همواره ثابت کرده‎اند برای اعتقادات و ارزش‎های‎شان ذره ای کوتاه نمی‎آیند.

عرفانی‎جمارانی اظهار داشت: این مردم در همه صحنه‎های دشوار وارد میدان شده و از مملکت، ولایت و کیان خویش دفاع کرده و می‎کنند بنابراین باید قدر مردمی با چنین ویژگی‎ها را دانست و از جان و دل مایه گذاشت تا رفاه و آسایش اجتماعی برایشان فراهم شود.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول