اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اتکا فارس خبر داد

ارائه محصولات تولید داخل در اتکا فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل اتکا فارس گفت: بیش از 95 درصد از محصولات عرضه شده در فروشگاه‌های اتکا فارس از تولید ملی است که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

ارائه محصولات تولید داخل در اتکا فارس

مجید کاکاوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: فروشگاه‌های اتکا در سطح استان فارس در ارائه محصولات تولید داخل به خریداران پیشتاز بوده و در حال حاضر بیش از 3 هزار قلم کالای موجود در فروشگاه‌ها از تولیدات داخل هستند.

وی با بیان اینکه کالاهای ایرانی همگی با مشابه خارجی خود در حال رقابت بر سر کیفیت محصول هستند افزود: در سال 91 که به‌نام سال تولید ملی نام‌گذاری شده است تمام موانع موجود بر سر راه عرضه محصولات تولید داخل کشور در فروشگاه‌های اتکا فارس برداشته می‌شود.

مدیرکل اتکا فارس با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی به خانواده نیروهای مسلح سرلوحه وظایف اتکا است خاطرنشان کرد: در سال گذشته فروشگاه‌های اتکا محصولات لوازم خانگی خود را تا سقف 50 میلیون ریال به صورت اعتباری به خانواده نیروهای مسلح  ارائه کرده که رقم نزدیک به 80 درصد از خانواده‌ها از این طرح استقبال کردند.

وی اضافه کرد: تمام تولید‌کنندگان داخل کشور برای عرضه محصولات خود با اتکا فارس قرارداد دارند و اتکا خود را موظف می‌داند که از محصولات تولید داخل حمایت کند.

کاکاوند از افزایش تعداد فروشگاه‌های اتکا در فارس خبر داد و تصریح کرد: در عین حال اینکه فارس هم‌اکنون 9 فروشگاه اتکا دارد امسال در شهرهای لامرد، نورآباد و آباده فروشگاه ایجاد می‌شود.

مدیرکل اتکا فارس با بیان اینکه شرایط برای فعالیت بخش خصوصی در اتکا فراهم است ادامه داد: هم‌اکنون تعداد بسیاری از فعالان بخش خصوصی در این مرکز فعالیت دارند و پیش‌بینی می‌شود امسال با حمایت از بخش خصوصی تعداد این افراد بیش از گذشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به سازمان‌های دولتی دیگر نیز در دستور کار است اضافه کرد: دستگاه‌های دولتی دیگر نیز می‌توانند برای استفاده از تسهیلات این مرکز با اتکا فارس همکاری کنند.

کاکاوند گفت: طرح «سخا» ویژه کارکنان دولت است که می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های اتکا فارس تهیه کنند.

به گزارش فارس، هم‌اکنون چهار فروشگاه اتکا در سطح کلان‌شهر شیراز فعالیت دارند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول