اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان:

8 فروشگاه بهاره در سراسر گلستان برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان از برگزاری هشت فروشگاه بهاره در سراسر این استان خبر داد.

8 فروشگاه بهاره در سراسر گلستان برگزار می‎شود

ناصر فخرموحدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: نمایشگاه‎های فروشگاه بهاره به منظور تنظیم بازار برای جشن عید نوروز در هشت نمایشگاه بهاره در گلستان به مدت 10 روز طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این فروشگاه در شهر گرگان در محل نمایشگاه‎های بین‌المللی افتتاح شده، تصریح کرد: در فروشگاه گرگان 253 غرفه با استقبال خوب واحد‎های صنفی و تولیدی روبه‎رو شد و این غرفه‎ها شامل پوشاک، مواد غذایی، کیف و کفش، محصولات آرایش و بهداشتی و... است.

فخرموحدی اذعان داشت: برای اینکه قیمت برخی از اقلام ضروری مورد نیاز ارزان‎تر به مردم ارائه شود هفت غرفه به صورت رایگان در اختیار اصناف قرار گرفته که شامل کالا‎های اساسی میوه، پودر شوینده و روغن است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گلستان خاطرنشان کرد: با بازدیدهای که از نمایشگاه داشته‎ایم مشاهد شد که حدود 10 تا 20 درصد تخفیف در این نمایشگاه اعمال شده، همچنین برای اینکه قیمت‎ها کنترل شده باشد ناظران بازرسی در این نمایشگاه وجود دارند و مسائل را رصد می‎کنند.

وی تاکید داشت: قیمت‌گذاری در این نمایشگاه براساس کمیته کارشناسی متشکل از کارشناسان جامعه اصناف، کارشناسان نظارت، مجمع صنفی و بخش بازرگانی انجام شده است.

فخرموحدی با اشاره به ادغام مجموعه بازرگانی و صنایع در سال جاری تصریح کرد: با توجه به این فرایند همه تلاش مجموعه این است که بتوانند از همه ظرفیت‎ها در راستای خدمت به مردم استفاده کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه تنها در شهر آزادشهر این فروشگاه در روز 10 اسفند آغاز به کار کرده، ابراز داشت: در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، علی‎آبادکتول، کردکوی، بندرگز و مینودشت به دلیل برگزاری انتخابات این نمایشگاه‎ها از روز 15 اسفند ماه شروع به کار کرده‎اند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول