اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبسرد:

رضایت از فروشگاه‏های بهاره دماوند مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبسرد گفت: رضایت‏مندی مردم از فروشگاه‏های بهاره برپا شده در سطح مناطق مختلف شهرستان دماوند نسبی است؛ اما مطلوب نیست.

رضایت از فروشگاه‏های بهاره دماوند مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام حسین ردایی در آخرین نشست شورای اداری شهرستان دماوند در سال 90 که با حضور ائمه جمعه شهرستان، فرماندار، بخشدار مرکزی دماوند و جمعی از مسئولان در سالن همایش‏های فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار کرد: البته میزان رضایت‏مندی از همه مباحث و در همه زمینه‏ها معمولا نسبی است.

وی ادامه داد: اما به هر روی، برپایی این فروشگاه‏های عرضه کالا با قیمتی مناسب کاری خوب از سوی مجموعه اداری شهرستان دماوند و مورد استقبال مردم این خطه بود.

ردایی اضافه کرد: مردم نقاط مختلف شهرستان دماوند امیدوار هستند که در سال‏های آتی و در سایه انجام برنامه‏ریزی‏های مناسب از سوی مسئولان امر، نمایشگاهی مطلوب و جامع در این شهرستان برپا شود.

* نظارت بر بهای کالاهای مصرفی مردم در ایام نوروز

امام جمعه آبسرد با تاکید بر اهمیت اصل نظارت بر بهای کالاهای مصرفی مردم در ایام نوروز خاطر نشان کرد: نباید با صرف همه تمرکز در فروشگاه‏های بهاره، از دیگر مراکز عرضه کالاهای اساسی مردم خارج از این حوزه غافل شد.

وی ادامه داد: اگر خدای نکرده در امر نظارت کاستی صورت گیرد، مشکلاتی نظیر گرانی و ضعف در کیفیت کالاهای مورد نیاز مردم، موجبات نارضایتی اهالی را فراهم می‏سازد.

ردایی برپایی نمایشگاه‏های عرضه کالا در آستانه پایان سال را از توفیقات دولت کنونی خواند و افزود: هر چند برپایی نمایشگاه‏های بهاره در ایام پایانی سال برای ارائه خدمات شایسته به مردم از توفیقات دولت‏های نهم و دهم است؛ اما مشکلاتی نیز در این اقدام خوب وجود دارد.

* رعایت مروت و جوانمردی

امام جمعه آبسرد در ادامه همه را به رعایت مروت و جوانمردی توصیه کرد و افزود: جوانمردی و مروت تعریفی ورای غیرت دارد.

وی ادامه داد: مروت و جوانمردی در بیانی ساده اظهار و نشان دادن عمل انسانی مطابق رهاورد وجودی آن است.

ردایی با اشاره به حدیثی از امیر مومنان علی (ع) گفت: این اختر تابناک امامت و ولایت در گوشه‏ای از بیانات گرانسنگ خود فرموده‏اند که "انسان جوانمرد آن است که اگر در کرسی مسئولیت و قدرت بود، رعایت عدالت را فراموش نکند".

امام جمعه آبسرد ادامه داد: با توجه به این حدیث نورانی از امیر مومنان علی (ع)، مسئولان حاضر در دستگاه‏های مختلف و خادم مردم باید در قبال ارباب‏ رجوع با تکیه بر مروت و جوانمردی، اصل تکریم را سرلوحه اصلی کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: پیروز واقعی کسی است که در میدان باشد؛ اما از قدرت‏نمایی پرهیز کند و اصل مروت و جوانمردی مورد تاکید امیر مومنان علی (ع) را در همه زمینه‏های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... به مرحله اجرا درآورد.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول