اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه خواروبارفروشان همدان:

15 فروشگاه ارزانی به طور ثابت در همدان فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه خواروبارفروشان همدان گفت: در حال حاضر 15 فروشگاه ارزانی در همدان به طور ثابت فعالیت می‌کنند که درصدد هستیم آنها را به 40 مورد افزایش دهیم.

15 فروشگاه ارزانی به طور ثابت در همدان فعالیت دارند

رضا به‌زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه صنف خواروبارفروشان در طول سال به عنوان یکی از بازوهای خدماتی مهم جامعه به شمار می‌روند، اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال اتحادیه صنف خواروبارفروشان همدان نیز همزمان با دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط برای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به مردم برنامه‌ریزی و وارد کار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت رقابت در کسب سود بیشتر و انجام کار کیفی‌تر گفت: در دنیای کنونی فعالیت در عرصه رقابت می‌تواند موجبات پیشبرد بهتر کارها و دستیابی به اهداف را فراهم سازد.

رئیس اتحادیه خواروبارفروشان همدان یکی از ابعاد رقابت را در محدوده ارزانی کالا دانست و تأکید کرد: ایجاد فروشگاه‌های ارزانی یکی از مواردی است که در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم و ایجاد سود بیشتر برای فروشنده می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

وی گفت: علاقه‌مندان به این اقدام، به خاطر داشتن سرمایه کافی پس از خریداری اجناس مورد نیاز مردم به صورت عمده و به صورت نقدی، از تخفیف برخوردار می‌شوند و این اجناس را زیر قیمتی که بر روی آن درج شده بود به مردم می‌فروشند.

به‌زارع گفت: در اصل این گروه، در قد و قواره یک عمده‌فروش وارد کار می‌شوند، ولی خرده‌فروشی می‌کنند که همین امر برای آنها سود مکفی در بر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 15 فروشگاه ارزانی در سطح شهر به طور ثابت فعالیت می‌کند، افزود: این فروشگاه‌ها در سطح شهر پراکنده هستند و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس اتحادیه خواروبارفروشان همدان ابراز کرد: درصدد هستیم تا تعداد این فروشگاه‌ها را به 40 مورد برسانیم تا در ایام حساس سال، به مردم خدمات لازم را ارائه دهند و به نظر می‌رسد همین تعداد فروشگاه، با پراکندگی درست در سطح شهر پاسخگوی نیاز شهروندان باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد برگزاری نمایشگاه در همدان هستیم، افزود: به نظر می‌رسد بعد از اتمام نمایشگاه، شاهد رغبت بیشتر فروشندگان و خواروبارفروشان برای درخواست نصب بنر بر سر در مغاز‌ه‌های خود به منظور فروش ارزان کالا باشیم.

به‌زارع در پایان سخنانش ابراز کرد: این مهم به این دلیل بعد از اتمام نمایشگاه عرضه کالا برگزار می‌شود تا مردم از این امکان برای تأمین مایحتاج مورد نیاز خود با قیمت مناسب اقدام کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول