اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان خبر داد

پایان احداث ‌60 هزار ‌واحد طرح مسکن مهر در خوزستان

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان از پایان عملیات احداث 60 هزار واحد طرح مسکن مهر در این استان خبر داد.

پایان احداث ‌60 هزار ‌واحد طرح مسکن مهر در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید جعفر حجازی عصر امروز در جلسه کارگروه مسکن مهر شهرستان آبادان اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم و حیاتی دولت‌های نهم و دهم بحث مسکن مهر است.

وی مهم‌ترین دغدغه مردم بعد از اشتغال را مسکن عنوان کرد و گفت: تأمین سرپناه یکی از دغدغه‌های جدی مردم به ویژه جوانان در سال‌های اخیر بود اما با اجرای پروژه مسکن مهر این مشکل تا حدود زیادی رفع شد.

استاندار خوزستان با اشاره به روند اجرای طرح مسکن مهر در این استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کار 60 هزار واحد از 84 هزار واحد تعهد مسکن مهر استان به اتمام رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت مسکن مهر آبادان ضمن انتقاد از عملکرد شهرداری برای آسفالت و بهینه‌سازی راه مواصلاتی به این طرح تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان، عملیات احداث یک‌هزار و 500 واحد مسکن مهر باقی‌مانده آبادان تا پایان سال به اتمام برسد.

حجازی با اشاره به نگاه ویژه دولت در حمایت از مسکن مهر اظهار کرد: مهم‌ترین نگرانی ما این است که اگر نتوانیم 84 هزار واحد تعهدات مسکن مهر استان را تا پایان امسال که آخرین سال کاری دولت دهم است، محقق کنیم معلوم نیست که در سال بعد از آن چه اتفاقی رخ می‌دهد.

استاندار خوزستان بیان کرد:‌ مسکن مهر شهرستان آبادان تا اینجای کار پیشرفت خوبی داشته و امیدوارم این تلاش را تا آخر در کنار یکدیگر داشتیم و شاهد شادمانی مردم این شهرستان باشیم و دعای خیر آنها این خستگی را از تن شما مسئولان به‌در کند.

وی تلاش تعاونی‌ها را در به پایان رساندن هر چه سریعتر این واحدها مؤثر دانست و گفت: امیدواریم با تلاشی که مسئولان انجام می‌دهند شاهد افتتاح فاز نخست این واحدها در سوم خردادماه و همچنین فاز دوم در روز پنجم مهرماه و روز شکست حصر آبادان باشیم و مرحله پایانی افتتاح این واحدها قبل از زمستان امسال عملی شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول