اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن شهرستان نیر:

204 واحد مسکن مهر در نیر پایان کار دریافت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نیر از اخذ پایان کار 204 واحد مسکن مهر و پوشش سقف این واحدها خبر داد.

204 واحد مسکن مهر در نیر پایان کار دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم محمدپور صبح امروز در دیدار با اهالی نیر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: حل مشکل مسکن و تامین آن برای مردم از سیاست‌های اصل و اصولی دولت است که در این راستا طرح مسکن مهر بستری مناسب و انقلابی در تحول ساختمان کشور است.

وی با بیان اینکه موضوع مسکن مهر در دولت نهم و دهم به یک بسیج ملی تبدیل شده است افزود: بنیاد مسکن استان اردبیل و به تبع آن شهرستان‌ها سیاست اصلی دولت مبنی بر خانه‌دار شدن همه مردم را در دستور کار قرار داده و طبق آن عمل می‌کند.

محمدپور تصریح کرد: فعالیت‌های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر برعهده بنیاد مسکن واگذار شده در حالی که ساختمان‌های تعاونی‌ها در نیر در مرحله پوشش سقف بوده است.

این مسئول بیان داشت: 343 واحد از طرح مسکن مهر در شهر نیر و کوراییم عقد قرارداد شده و از این تعداد 204 واحد پوشش سقف و پایان کار صادر شده بود و با توجه به پرداخت وام مسکن مهر انفرادی تاکنون در شهرهای نیر و کوراییم تعداد 157 واحد عقد قرارداد و احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نیر در ادامه سخنان خود از اجرای طرح بهسازی سه روستای محروم این شهرستان با 2 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار خبر داد.

محمدپور ابراز داشت: سال گذشته بیش از 3 هزار جلد سند مالکیت در 23 روستا و شهر کوراییم با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک نیر صادر شده است.

وی افزود: در اجرای طرح ویژه مقاوم سازی نیز در سال گذشته به تعداد 721 نفر در این شهرستان اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

اوت‌های پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول