اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان خردادماه انجام می‏شود

بهره‏برداری از 3000 واحد مسکن مهر در دماوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: 3 هزار واحد مسکونی مهر تا پایان خرداد ماه امسال در این شهرستان بهره‏برداری می‏شود.

بهره‏برداری از 3000 واحد مسکن مهر در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، علیرضا قاسمی‏فرزاد در جلسه شورای مسکن شهرستان دماوند که با حضور مدیران کل مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن استان تهران و دیگر مسئولان شهرستان دماوند برگزار شد اظهار کرد: با اتمام مرحله نخست اجرای طرح مسکن مهر شهرستان دماوند، 3 هزار واحد مسکونی در مهک و مهرآباد تا پایان خردادماه امسال به بهره‏برداری می‏رسد.

وی با اشاره به اهمیت پروژه مسکن مهر افزود: این طرح یکی از طرح‏های بزرگ و اقدامات مهم دولت‏های نهم و دهم در راستای خانه‏دار شدن مردم است.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: دولت تمام توان خود را به کار برده تا این طرح با موفقیت به اتمام برساند که هر روز شاهد افتتاح مسکن مهر در شهرها و استان‏های مختلف هستیم.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: با توجه به مدت زمان سپری شده از اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان دماوند مردم انتظار دارند تا به سرعت واحدهای مسکونی آماده شده و در اختیار آنها قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به مشکلاتی که در گذشته در مسکن مهر شهرستان دماوند وجود داشت خاطر نشان کرد: مشکلات زیادی در اجرای این پروژه در شهرستان دماوند وجود داشت که با توجه ویژه استاندار تهران، معاون امور عمرانی استانداری تهران و همکاری سایر مسئولان استانی و شهرستانی موضوعات مورد بررسی قرار گرفت و موانع از سر راه برداشته شد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول