اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پارس‌آباد:

مسکن مهر پارس‌آباد 85 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار پارس‌آباد گفت: احداث واحدهای مسکونی مهر در شهرستان مرزی پارس‌آباد بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مسکن مهر پارس‌آباد 85 درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ودود محمدی عصر امروز در جریان بازدید از عملیات احداث مسکن مهر در پارس‌آباد اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان اردیبهشت ماه واحدهای مسکونی مهر در این شهرستان آماده افتتاح و بهره‌برداری باشد.

وی روند اجرایی پروژه مسکن مهر را در یک سال اخیر مثبت و رو به جلو توصیف کرد و افزود: هر چند تعاونی‌ها همچنان با برخی از مشکلات و کاستی‌ها روبه‌رو هستند اما ترغیب و تشویق به تولید مسکن مهر به صورت تفاهمنامه سه‌جانبه و خودمالکین با جدیت دنبال می‌شود.

محمدی استقبال اهالی را از تولید مسکن مهر یادآور شد و تصریح کرد: در ثبت‌نام جدید متقاضیان مسکن مهر هیچ محدودیتی وجود ندارد.

این مسئول همچنین در مراسم کلنگ‌زنی احداث مرکز درمان‌بستر بخش اصلاندوز پارس‌آباد خاطر نشان کرد: این مرکز در قالب 10 تخت در مدت دو سال اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: برای ساخت این مرکز که در فضای دو هکتار احداث می‌شود 12 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، معاون فرماندار پارس‌آباد ساخت این درمان‌بستر را از مصوبات سفرهای استانی دولت بیان کرد و ادامه داد: این مرکز تا 25 تختخواب قابل توسعه و افزایش است تا شاهد پذیرش بیشتر بیماران و نیازمندان باشیم.

محمدی بیان کرد: این مرکز شامل بخش‌های اطفال، زنان و جراحی است که در اختیار اهالی قرار می‌گیرد تا از مراجعات مکرر به مرکز شهرستان جلوگیری شود.

وی ساخت این مرکز درمانی را آرزوی دیرین مردم اعلام کرد و از پیمانکار خواست با سرعت عمل بیشتر به ساخت و تجهیز این مرکز اقدام کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول