اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد:

رفع نیازهای شهروندان سرلوحه امور قرار گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد با اشاره به اهمیت امور شهروندان گفت: رفع نیازهای شهروندان سرلوحه امور قرار گیرد.

رفع نیازهای شهروندان سرلوحه امور قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عصر امروز در نشست شورای اسلامی فرون‌آباد پیگیری مکاتبات رسیده از شهرداری و بررسی ایرادات جلسات قبل در دستور کار و مورد رسیدگی قرار گرفت.

تقی سیری در ابتدای این نشست ضمن تبریک روز ارتش و حماسه آفرینی های دلاورمردان نیروی زمینی گفت: رفع نیازهای شهروندان سرلوحه امور قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر وظیفه پیگیری مطالبات مردم را عهده دار هستند، افزود: حضور اعضای شورای اسلامی شهر فرون آباد در این جلسات نیز پیرو رفع نیازهای شهروندان است.

وی در ادامه با بیان اینکه تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهر نیازمند حمایت جدی مسئولان شهری است، عنوان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر فرون آباد، رفع نیازهای شهروندان را ضروری دانسته و اهتمام در رسیدگی به آنها را خواستارند.

رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد در ادامه بر ضرورت تسریع در امر خدمات رسانی به شهروندان شهر تاکید کرد و افزود: فراهم آوردن امکانات رفاهی و خدماتی به شهروندان از ضروریات است و در این ارتباط لازم است، برنامه ریزی‌هایی برای فراهم آوردن بسترهای رفاهی شهروندان در اولویت کاری مسئولان شهرداری قرار گیرد.

سیری در ادامه به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال 1391 به عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اشاره کرد و بیان داشت: در واقع این پیام، تداوم جهاد اقتصادی را در خود دارد یعنی آنچه را رهبر انقلاب در سال گذشته بیان فرمودند، امسال با عنوان گسترش و حمایت از تولید ملی مورد تاکید مجدد قرار داده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد عنوان کرد: اگر بخواهیم با این پیام برخوردی جدی و عملی و فراتر از تعارف و تکرار شعار داشته باشیم، باید هم تعریف دقیقی از این عبارت داشته باشیم و هم لوازم توفیق در آن را بشناسیم و شاخص‌های این توفیق را تبیین کنیم تا در پایان سال بتوانیم کارنامه‌ خود را با این شاخص‌ها سنجیده و ارزیابی کنیم.

این گزارش حاکی است، بیست و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر فرون آباد در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول