اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی:

ارتقای هیئت فوتبال آذربایجان غربی در سایه تعاملات است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی گفت: ارتقای هیئت فوتبال استان در سایه تعاملات با سایر استان‌ها و اهمیت دادن به پیشکسوتان صورت می‌گیرد.

ارتقای هیئت فوتبال آذربایجان غربی در سایه تعاملات است

عزیز حافظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه فوتبال را ورزشی مهیج و پرطرفدار دانست و اظهار داشت: سیاست‌های کلان هیئت فوتبال استان و تدوین برنامه‌های آن در طول چهار سال گذشته بر تعاملات قوی هیئت با دیگر استان‌ها، در راستای پیشرفت هیئت و ارتقای سطح کیفی آن بنا نهاده شده است.

وی با بیان اینکه هیئت استان با وجود همکاری‌ها در گذشته به صورت سنتی اداره می‌شد، افزود: در این مدت با اخذ سیستم‌های به‌روز از استان‌های فارس، تهران، اصفهان و همکاری آکادمی ملی فوتبال، فوتبال استان از حالت سنتی به علمی درآمد.

این مسئول به اخلاق‌محوری و ترویج آن اشاره کرد و گفت: در مدت چهار سال فعالیت در هیئت استان، فعالیت محوری هیئت با تاکید بر اخلاق‌محوری در فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی مرتبط و موثر در راستای ترویج و توسعه معنویت با محوریت داوران، مربیان و هواداران انجام شد.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی توجه به رده‌های سنی پایه را ضروری دانست و تاکید کرد: در این راستا تعامل با  آموزش و پرورش استان یکی از اهداف اداره کل ورزش و جوانان فدراسیون و نیز آکادمی فوتبال در راستای ترویج رشته فوتبال در مدارس است.

حافظی ادامه داد: هیئت فوتبال استان با مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و سایر نهادها تعاملات خوبی برقرار کرده است و محور کلان این برنامه را اداره کل ورزش و جوانان استان اداره می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌ها در هیئت فوتبال استان در گذشته ضعیف بوده است، گفت: در طول چهار سال گذشته ‌تعاملات هیئت فوتبال استان با مطبوعات و رسانه‌های استانی بالا رفته است.

وی با بیان اینکه سطحی‌نگری و بخش‌نگری در هیئت فوتبال آذربایجان غربی حذف شده است، گفت: فعالیت‌های هیئت با برنامه‌محوری پیش می‌رود و چشم‌اندازهایی در این زمینه تعریف شده است که شاخص‌های کلی فدراسیون را ارزیابی می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی کسب رتبه سوم کشوری هیئت فوتبال استان را در سایه تعاملات و برنامه‌محوری‌های حساب شده عنوان کرد و گفت: در چهار سال گذشته در رده بیست و ششم جدول قرار داشتیم و ارتقای هیئت فوتبال به دلیل همکاری‌های تیمی هیئت فوتبال و کمیته‌های آن با پیسکسوتان این رشته است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول