اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی پژوهشکده باقرالعلوم

8 جلد از فرهنگ نامه جامع علوم انسانی و اسلامی تدوین شد

خبرگزاری فارس: مدیر گروه پژوهه پژوهشکده باقرالعلوم از آماده سازی هشت جلد از فرهنگ‌نامه جامع علوم انسانی و اسلامی خبر داد.

8 جلد از فرهنگ نامه جامع علوم انسانی و اسلامی تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع)، حسن رضایی اظهار داشت: فرهنگ‌نامه جامع علوم انسانی و اسلامی در ادامه فعالیت خویش در دو فضای مجازی و مکتوب، در سال 1390 نیز مانند سه سال گذشته به ارتقای کمی و کیفی مجموعه خویش پرداخت.

وی افزود: در سال گذشته 20 گروه در عرصه مقاله‌نویسی شامل اخلاق، ادبیات فارسی، ادیان، ارتباطات، اقتصاد، اقتصاد اسلامی، تاریخ، جامعه‌شناسی، حقوق، روانشناسی، علوم سیاسی، فرق و مذاهب، فلسفه اسلامی، فلسفه غرب، فلسفه اخلاق، فلسفه علم، قرآن پژوهی، کلام اسلامی، کلام جدید، مدیریت و ادبیات عرب فعال بوده‌اند.

مدیر گروه پژوهه پژوهشکده باقرالعلوم تصریح کرد: هزار و 452 مقاله در گروه‌های بیست گانه فوق نهایی و در فضای مجازی قرار داده شد که بازدید خوبی در میان قشر تحصیل‌کرده حوزوی و دانشگاهی داشته است و به صورت متوسط روزانه 9 هزار از مطالب سایت بازدید داشته‌اند.

رضایی تأکید کرد: در کنار قرار گرفتن مقالات نهایی شده در محیط مجازی، گروه‌های علمی به دنبال ارائه نسخه مکتوب مقالات در قالب مجموعه عظیم فرهنگ نامه جامع علوم انسانی و اسلامی است؛ در این میان در سال 1389، پروژه فرهنگ‌نامه زندگانی پیامبر اسلام (ص) با حدود 160 مقاله و فرهنگ رجال و رویدادهای پهلوی با 339 مقاله آماده چاپ شده است.

مدیر گروه پژوهه پژوهشکده باقرالعلوم تصریح کرد: در کنار پروژه‌های یاد شده، پروژه فرهنگ زندگی نامه پیامبر اعظم (ص) و تاریخ رجال و رویدادهای پهلوی در سال جاری به زیور چاپ آراسته خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول