اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان خبر داد

انجام بیش از 21 هزار بازرسی در طرح نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان گفت: 21 هزار و 95 مورد بازرسی در ایام نوروز امسال صورت پذیرفت که از این میزان 2هزار و 42 مورد پرونده تشکیل و به مراجع ذی‌ربط ارجاع شد.

انجام بیش از 21 هزار بازرسی در طرح نوروزی

محمدمهدی فرشچی‌موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از بازرسی‌های صورت گرفته در  طرح نوروزی که از ابتدای اسفند ماه 1390 آغاز شد و تا 15 فروردین امسال ادامه یافت، 11 هزار و 433 مورد بازرسی توسط بازرسان این سازمان و الباقی توسط بازرسان مجمع امور صنفی انجام شده است.

وی افزود: بیشترین میزان تخلف در این مدت در حوزه محصولات پوشاک و کیف و کفش با 758 میلیون ریال پرونده متشکله و کمترین میزان تخلف در محصولات سیب‌زمینی، پیاز، گوجه‌فرنگی با 4 میلیون ریال پرونده متشکله بوده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان گفت: در طول طرح 161 بازرسی مشترک توسط بازرسان سازمان و مأمورین نیروی انتظامی، اداره کل دخانیات و بهداشت صورت پذیرفته است.

فرشچی‌موحد با بیان اینکه در طی ایام تعطیل نوروز نیز واحد 124 به صورت تمام وقت در سازمان حضور داشته و اقدام به دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی می‌کرد، بیان داشت: طی این مدت یک هزار و 613 مورد نیز گزارش  توسط مردم شریف استان دریافت شد که پس از رسیدگی، از این میزان 828 مورد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی  با بیان اینکه طی این مدت 368 فقره گزارش توسط ناظران افتخاری سازمان واصل شد، اظهار داشت: عملکرد خوب و منصفانه اصناف در طی این مدت همچون همیشه سبب شد تا فضای آرامی بر بازار نوروزی امسال حاکم باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در پایان عملکرد مثبت اصحاب رسانه در تنظیم بازار روزهای منتهی به عید نوروز را شایسته تقدیر دانسته و خاطرنشان کرد: همراهی و همگامی نشریات و صدا و سیمای مرکز استان کمک شایانی به ایجاد فضایی آرام در بازار کرد.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول