اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قلعه‌گنج:

شهرک ترافیک در قلعه‌گنج احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری قلعه‌گنج گفت: شهرک ترافیک شهرستان قلعه‌گنج توسط پلیس راهنمایی و رانندگی احداث می‌شود.

شهرک ترافیک در قلعه‌گنج احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، علی چهاردانگی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک قلعه‌گنج اظهار داشت: شهرک ترافیک شهرستان قلعه‌گنج توسط پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان به عنوان مجری احداث می‌شود.

وی افزود: نخستین جلسه شورای ترافیک شهرستان با سه دستور کار ویژه تشکیل شده است که یکی قانون جدید مقررات راهنمایی و رانندگی و فراگیر شدن این قوانین است و اداره آموزش و پرورش موظف است با همکاری پلیس راهور فرهنگ ترافیک را در سطح مدارس به انجام برساند.

چهاردانگی گفت: دستور دوم این جلسه شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز سطح شهرستان و اصلاح هندسی آن است که اداره راه موظف است از محل اعتبارات ملی به صورت جدی پیگیری کند تا نتیجه‌ای حاصل شود.

وی در خصوص آژانس‌ها و تاکسی‌های درون شهری گفت: شهرداری با هماهنگی پلیس راهور و اداره اماکن عمومی ناجا با آژانس‌های متخلف به شدت برخورد کنند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری قلعه‌گنج گفت: جاده بین شهری سرتک تا سه‌راهی منوجان  که یکی از نقاط بسیار حادثه‌خیز در سطح کشور است طی هفته آینده به یک نتیجه روشن و عملی می‌رسد.  

وی خاطر نشان کرد: در زمینه خیابان‌های داخل شهر پلیس راهنمایی با همکاری شهرداری نسبت به نصب علائم هشداردهنده و خط‌کشی تقاطع‌ها و محل عبور عابران اقدام ‌کند که فرهنگ ترافیک روز به روز نمایان‌تر و شفاف‌تر شود.

بخشدار چاه‌دادخدا نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه مسیر قلعه‌گنج به چاه‌داد خدا و رمشک جزو مسیرهای اصلی شهرستان است اما کیفیت آسفالت جاده رضایت‌بخش نیست و نیاز مبرم به روکشی و ترمیم سریع آن دارد.

ایوب فلاحی بیان داشت: سالانه شاهد تصادفات متعدد به علت بی‌کیفیتی جاده و نبود علائم هشدار دهنده کافی هستیم که نیاز به توجه ویژه و رسیدگی مسئولان شهرستان و استان دارد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول